Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Knurf

Knurf

31-12-2013 om 18:53

afscheid van een tijdperk

Jeetje, nog maar een nachtje slapen en dan is mijn dochter 12. Eind januari schrijven we haar in voor de middelbare school en voor ik het weet zit ik in de rubriek 'pubertijd' in plaats van in 'basisschoolkind'.
Ik kan me de bevalling nog zo goed herinneren, gevolgd door het ritje uit het ziekenhuis naar huis, ons eerste uitstapje met haar in de kinderwagen toen ze een paar dagen oud was, de eerste dag op de creche, de eerste basisschooldag ...

Ik word er melancholisch van

Dalarna

Dalarna

31-12-2013 om 21:00

Tja

Bij jou is het wel dubbel mijmeren elk jaar op oudjaarsavond! Twaalf jaar geleden waren wij net verhuisd en had ik er eentje van 3,5 maand.

Ik hoop dat ze allebei een leuk einde van hun basisschooltijd krijgen en vooral een leuk brugklasjaarbegin in 2014!

Yaron

Yaron

31-12-2013 om 23:45

Alvast gefeliciteerd

Een goed begin van het nieuwe jaar in de nieuwe rubriek. Ik mag aan het eind van de maand eindelijk, na bijna 11 jaar, dreumes en peutertijd verlaten. En 8 weken later kom ik ook bij pubertijd. Een bijzonder jaar zal het worden met een verse kleuter en straks ook nog een verse brugklasser.

Tonny

Tonny

01-01-2014 om 13:47

Whow Knurf

Wees sterk en moedig, want er volgt ( hopelijk!!) nog veel...

Een gezellige verjaardag!

Katniss

Katniss

01-01-2014 om 13:51

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Hopelijk lusten jullie nog een stukje taart na Oudejaarsavond

Knurf

Knurf

01-01-2014 om 19:06

taart

taart was een groot succes, want met foto van dochter te paard

Iedereen een virtueel stukje?

Tink

Tink

05-01-2014 om 01:13

Lekker

Daar zeg ik geen nee tegen

En gefeliciteerd met je grote dochter! (Mijn oudste is bijna 19... waar blijft de tijd!)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.