Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-10-2012 om 14:40
Overal zie ik kinderen met bretels lopen. Dan hangen ze naar beneden ipv dat ze doen waar ze voor gemaakt zijn. Koop je die kant en klaar met broek? Of zijn dat losse bretels die je er aan klikt?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
26-10-2012 om 15:28
Vast
Mijn zoon heeft zo een broek.Bretels zaten erbij,kunnen wel los van de broek.Wij hebben hem gekocht bij de Cool Cat.
26-10-2012 om 16:59
Kant-en-klaar, bij cool cat
Pleegzoon heeft ook zo'n broek met bretels, het is zijn favoriete exemplaar momenteel. De broek wordt zo verkocht met de bretels eraan, maar ze kunnen eventueel wel losgemaakt worden. Wij hebben deze broek gekocht bij Cool Cat, en ik weet dat Vingino ze ook verkoopt.
27-10-2012 om 13:09
Hema of v&d
Bij de hema en V&D verkopen ze ze ook los en anders zeker in van die kinderboetiekjes, daar heb ik die van mijn dochter vandaan. Let wel, ze blijven er snel mee achter hun fietszadel hangen, waardoor ze kapot gaan.
Ik heb dan ook als regel, op de fiets gewoon omhoog en op school, (of ergens anders) mogen ze wel hangen.
28-10-2012 om 01:34
Hennes & maurits
Bij de heren Hennes, allerlei kleurtjes en breedtes, 10 euro.