lisbeth
21-02-2013 om 10:39
Cadeau voor 6 jarige jongen
onze zoon wordt binnen een paar weken 6, we weten al wat hij van ons krijgt namelijke en nieuwe fiets. Echter, dan ben ik ver klaar met ideeen. Hij is verzot op voetballen, zwemmen, alles met een scherm (heeft skylanders van sinterklaas gekregen) en racebanen. Als ik hem vraag wat hij wil roept hij steevast een racebaan, liefst zo groot mogelijk van hotwheels met tig loopings. Hij heeft echter al twee racebanen. vreselijke dingen vind ik het, je breekt je poten erover.
Iemand een idee voor een leuk cadeau voor een bewegelijk energiek jongetje van bijna 6

Maanve
21-02-2013 om 11:05
Gun het die jongen
Lisbeth, ik moest een beetje lachen om je posting. Toen mijn zoon twee werd (nog niet zo lang geleden) en ik hier vroeg of we nog meer auto's zouden kopen of een keukentje, gaf jij de wijze raad om die jongen zijn auto's te gunnen. En dat doe ik nu ook meer. Zoon speelt inmiddels ook wel met andere dingen, maar files maken van auto's en dan de auto's 100 keer van positie veranderen, een stukje rijden, alle auto's weer in de file blijft zijn favoriete spel.
Dus, misschien toch een racebaan als dat echt iets is waar hij mee gaat spelen?
Verder dacht ik aan:
- Voetbaldoeltjes voor in de tuin
- Samen naar een voetbalwedstrijd
- Buitenspeelgoed
- Andere dingen van Hotwheels (zo'n opbergdoos voor hotwheels, bij V&D zag ik t-shirts van Hotwheels (gelukkig zag mijn zoon ze niet ).
succes!

lisbeth
21-02-2013 om 11:33
Haha
hij gaat zeker auto's krijgen, hij heeft er ook nog niet genoeg. Ik sta wel eens versteld. Hij heeft drie grote plasticbakken met auto's maar weet precies als er 1 weg is.
Ik kan er niets aan doen, vind het echt ondingen die racebanen, ze zijn vreselijk om op te zetten, ze vallen half uit elkaar en echt goed doen ze het nog niet eens.
Misschien iemand een idee voor een kwalitatief goede racebaan, eentje waar je ook echt iets aan hebt.

Yaron
21-02-2013 om 13:19
Carrera
Die Hotwheeldingen vallen hier ook altijd uitelkaar. Steviger zijn de banen van Carrera, hier wel een succes als de baan over de vloer ligt. Dat gebeurt niet vaak, want lastig inelkaar te zetten en het neemt een groot deel van de woonkamer in beslag. Wel leuk mee te spelen door de afstandsbedieningen en er zijn veel onderdelen voor te koop.

Rafelkap
21-02-2013 om 18:25
Flippers
Wij hebben onze net 8 jarige een paar mooie flippers van marktplaats (maar hele goede) gegeven. Dus als je daar nog iets mee wilt doen.
Hier een groot succes!

seanna
27-02-2013 om 23:01
Racebaan
Ik heb onze zoon van 5 een paar maanden terug een modular 3d racebaan gegeven. (online besteld). Het is meer constructiemateriaal eigenlijk, maar degelijk spul, makkelijk op te bergen. Er wordt veel mee gespeeld hier.

Vertigo
27-02-2013 om 23:34
Cars
Hier een cars racebaan via marktplaats gekocht, die is wel stevig. Er zitten van die ronddraaiende schijven in en het autootje wordt san gelanceerd als het ware. Leuk omdat er ook andere autootjes op kunnen. Natuurlijk werd het lanceergebeuren al snel een doel op zich
Meetal ligt ie in zijn doos trouwens.
Als zij in een winkel zo'n loopinggeval zien, worden ze trouwens ook wild! Heeft die van cars niet. Maar ik vind 1 racebaan echt meer dan zat..