mijk
13-11-2012 om 08:41
Cadeautip voor bouwers
vind net oo etsy een nederlandse shop die verbindingsstukjes maakt die lego en knex verbinden. Volgens mij wel een aanwinst voor de creatieve bouwers:
http://www.etsy.com/listing/113642381/legnex-2-stuks-verbindt-lego-met-knex

Vertigo
13-11-2012 om 15:48
Mijk!
Wat leuk!!
Ga ik voor sint denk ik bestellen voor mijn bouwende neven! Thx voor de tip.

skik
13-11-2012 om 20:02
Cadeautip voor jasmino
http://www.toysxl.nl/p/speelgoed/speelgeweren/hasbro/nerf-dart-tag-schietschijf-speelset
Een dartboard/schietschijf voor zijn Nerfpistool, kan hij daar lekker op schieten en niet op andere mensen of je Ming-porcelein.
Mijk, die lego-k'nex verbindingsstukjes zijn echt geniaal zeg! Jammer dat ik ondanks bakken vol Lego en K'nex geen bouwers heb, laat staan creatieve.
skik

Jasmino
13-11-2012 om 22:45
Dank skik!
Dank Skik, voor de attente verwijzing! Volgens mij heeft pleegzoon dat bord zelf nog niet gezien, het staat nog niet op z'n verlanglijstje. Ik moet heel eerlijk bekennen dat hij netjes met de Nerf omgaat, hij wordt binnen niet gebruikt en speelt er alleen buiten mee. Er is dan ook nog niets gesneuveld of zo.
Die verbindingsstukjes voor knex en lego zijn trouwens geniaal! Had ik nog nooit eerder gezien. Nu is onze pleegzoon vooral legofan, en minder van knex, maar ik houd het wel in gedachten voor andere liefhebbers.

Mover
14-11-2012 om 18:18
Geniaal die legnex!
Geweldig! Had er jaren eerder moeten zijn! Mover-zoon is beetje uit zijn bouw-fase, maar zal het zeker even met 'm overleggen!

Eva5
14-11-2012 om 18:43
Is het wel veilig?
Vraag me alleen af of het produkt veilig is. Is plastic gewoon plastic of heb je ook nog plastic die minder goed voor je gezondheid is als ze bv de blokjes in hun mond stoppen?? Natuurlijk bedoel ik niet als ze het hele blokje doorslikken maar erop zuigen..

Rafelkap
14-11-2012 om 19:11
Eva
Kinderen die erop zuigen zou ik (nog) duplo geven. Heb wel het idee dat dat veilig is.
Wat een uitvinding Mijk!

mijk
15-11-2012 om 13:46
Het is biologisch afbreekbaar plastic
uit de 3dprinter. Neem aan dat je het kan likken. Maar ik moet zeggen als een kind nog zo veel likt dat hij zich zo zou vergiftigen zou ik het ook nog niet met dat kleine spul laten spelen...
Mijk