evenzo
19-11-2012 om 16:30
De film scream
Wie kent de film Scream? Is dat echt een soort komedie? Is dat iets waar kinderen van 10 naar kunnen kijken?
Zoon van 10 heeft een feestje war deze film geprogrammeerd staat. Het is een gevoelig mannetje en wij zijn redelijk strikt met films en computerspellen dus hij is niet veel gewend. Ik vind het nou ook zo wat het hem te verbieden. Misschien kan ik met hem alvast de film deels gaan bekijken zodat hij al wat weet en gewend is? Of moet ik dit echt niet willen?

amk
19-11-2012 om 16:48
Horror
Het is een horror film serie. Kijkwijzer geeft: angst geweld en grof taalgebruik en een leeftijdsindicatie 16+
Ik zou mijn kind niet naar deze film laten kijken als ze 10 is.

mijk
19-11-2012 om 17:20
Ik heb hem gezien toen ik studeerde
en vond het niet leuk~(lees eng + schaamde me omdat ik eht eng vond, want hij is wel over de top eng). Zou mijn kind absoluut niet mogen zien!
Mijk

pooh bear
19-11-2012 om 18:12
Lang geleden
Heb hem lang geleden gezien. Weet er niet zo veel meer van maar het is een horror film. Ik zou hem echt niet aan een 10 jarige laten zien.

wil40
19-11-2012 om 21:24
Eng
Echt geen film voor 10 jarigen. Raar dat ouders zo iets uitzoeken/goedkeuren voor een feestje terwijl er zoveel leuke films voor 10 jarigen zijn waar je geen trauma aan over houdt. Al zou mijn kind er goed tegen kunnen ( wat niet zo is, hij zou wekenlang nachtmerries hebben) dan nog zou ik met andere kinderen erbij geen film uitzoeken voor 16 jarigen. Ik vermoed dat die ouders geen idee hebben wat ze in de dvd speler gaan stoppen.

Misdreavus
19-11-2012 om 21:27
Zou het niet doen
Mijn zoon (11) zou hem niet mogen zien en niet willen zien ook trouwens (laatst na een kwartier Beetlejuice afgezet omdat hij het te eng vond).
Je ziet nogal wat mensen vermoord worden. Veel geweld, veel bloed. Behoorlijk onaangenaam allemaal.