Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Guinevere

Guinevere

28-05-2010 om 20:41

De ideale partner?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

31-05-2010 om 16:03

Anneque (beetje ot)

ja dat nare gevoel had ik ook heel erg met dodenherdenking. Toen hebben we vrij goed uitgelegd wat er allemaal gebeurd is. Zoon vond dat ook heftig en snapte niet waarom mensen als ze iets anders geloven uitgesloten of vermoord worden. Tja helaas is dat de grootste reden van oorlogen op de wereld....

Het schelden van mongool speelt hier nu ook nav die boys uit eindhoven. Mijn zoon mag dat niet zien blijkbaar andere kinderen wel dus die komen op school met: verrekte mongol!
Toen ik uitlegde hoe en wat en dat kindje in de buurt syndroom van down heeft etc etc toen schrok ie wel. Ze weten niet wat ze zeggen soms. Erg is dat....

Ilva

Ilva

31-05-2010 om 16:50

Afwachten

Zoon van 5: Noemt gewoon de naam van het meisje wat hij nu erg lief vindt.
Zoon van 7: Weet ik nog niet. (Vorig jaar wilde hij nog trouwen met z'n vriendje. Want: "dan krijgen we tenminste geen kinderen en kunnen we veel geld verdienen".
Zoon van 10: Ook deze zoon heeft nog geen idee. Toch is hij al een aantal keer helemaal verlieft geweest. Op meisjes met lang blond haar en blauwe ogen. Maar hij weet dus niet of hij dat later weer wil.

Ik ben bang dat ik gewoon moet afwachten.

Haha

Lollige vraag. Zonen hier weten iig één positief punt: ze moet stinkend rijk zijn. Verder kunnen ze alleen dingen op noemen die een meisje vooral niet moet zijn:
niet truttig, niet giebelig, geen hoge hakken, geen make-up, und so weiter und so weiter....

Wat het meeste oplevert....

zoon van 7 noemt meisje A uit zijn klas want meeste voetbalplaatjes van gekregen maar meisje B maakt inmiddels ook een kans want spaart voor het voetbalgogo's..... en onze jongste is al getrouwd! Vorige maand met zijn vriendinnetje, zij in een heuse roze trouwjurk en hij is zijn lievelings t-shirt. Enige minpuntje wat hem betreft is dat je elkaar een kusje op de wang mocht geven na afloop en de dame in kwestie hem een zoen op de mond gaf. En dat mag alleen mama. O, ja initiatief van de bruiloft lag volledig bij de bruid.

Peetje

Peetje

02-06-2010 om 20:14

Hier

onze dochters zijn opgegroeid in een 'traditioneel' gezin, vader en moeder. tot ik, moeder dus, 7 jaar geleden er achter kwam dat ik toch echt lesbisch ben. Nu leven de meiden in een 'tradiotioneel' gezin bij vader die hertrouwd is en ik samenwoon met een vrouw.

De oudste nu 13 wil niet trouwen, met man of vrouw en al helemaal geen kinderen. Ze wil de wereld verkennen, veel reizen en dan geeft een partner alleen maar last als de een daar naar toe wil en zij ergens anders naar toe! jongste 11 die is de ene maand verliefd op een jongen en de andere keer geeft ze schoorvoetend toe dat ze dat ene meisje ook best leuk vindt.

3 jaar geleden toen mijn beste vriendin ging trouwen met haar vriendin vroeg de jongste wel maar wie van jullie gaat dan de jurk dragen? Want samen in een trouwjurk staat best wel gek!

T&T

T&T

02-06-2010 om 21:24

Noooooit!

Manneke van 7 weet echt niet met wie hij moet trouwen, dus hij vraagt aan mij "nou, noem jij dan maar iemand die je leuk vind" waarop ik antwoord dat ik meiske X wel leuk vind (waar hij ook wel eens mee speelt). "tja mama, zeg maar wat, als je maar weet dat ik nooooit ga sexen... dat is zo vies" )))
groetjes, Tess

Guinevere

Guinevere

03-06-2010 om 13:02

Haha

Leuk, vooral ook die kinderen die nog niets van de intiemere zaken van het huwelijk willen weten.
Mijn zoon trekt zich er allemaal niets van aan, het is zoooo schattig zoals hij deze week met zijn vriendin (ook 7) de 4-daagse loopt. Hand in hand. Ze worden er ook nog mee geplaagd op school, maar daar trekken ze zich weinig van aan lijkt het.

mijk

mijk

03-06-2010 om 15:54

Dochter (5)

wilde heel lang met haar beste vriendin trouwen en dan gingen ze zaadjes lenen bij de dokter. maar die besloot geen baby te willen dus gaat ze nu met een vriendje trouwen maar dan wil haar vriendinnetje niet meermet haar spelen. Haar reactie. Ik denk dat ik voorlopig maar neit groot wordt.

Zoon zal ik eht eens vragen..

Overigen hebben ze nog maar een huwelijk meegemaakt van mijn ooms en heeft dochter een klasgenote met twee moeders dus beide opties worden hier allebei als volkomen reeel opgenoemd. Ook door zoon van 8..

MIjk

hymn

hymn

03-06-2010 om 23:46

Die van mij

is 10 en zij wil trouwen en 2 kinderen maar hij moet wel lief zijn en willen knuffelen maar ze wil eerst samenwonen ...........

toen ik vroeg hoezo eerst samenwonen????

zei ze stel dat ie nou niet zo lief is anders moet ik scheiden en das niet leuk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.