Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Eerste (wen) dag school!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

14-02-2011 om 16:03

Marsy

Hier moest dochter ook meteen hele dagen naar school; het bleek zwaar voor haar en ik was en ben heel trots dat ze het zo goed doet. Ze kunnen veel, hoor, die kleintjes. Wel was ze na school wat sneller verdrietig, erg moe en kon weinig hebben. Ik heb haar elke keer wanneer het kon thuisgehouden (hier en daar een dagdeel) en ervoor gezorgd dat ze uit school gewoon heerlijk een filmpje kon kijken met haar knuffel bij de hand. Inmiddels zijn we drie maanden verder en doet ze het prima. Hopelijk is dat bij jullie ook zo. Groot voordeel is dat er de komende tijd behoorlijk wat vakanties en vrije dagen tussen zitten tot de zomervakantie.
Groetjes
Massi
PS: En veel plezier bij het ophalen straks, zoooo spannend!

MarSy

MarSy

14-02-2011 om 19:08 Topicstarter

Alles goed gegaan (natuurlijk)

Op de overblijf was ook alles prima. 's middags had ze niet meer zo een zin om mee te doen met activiteiten en buiten spelen, juf dacht dat het kwam door de lange dag. Ik herkende het gedrag wel op het KDV had ze ook van die dagen dat ze 'geen zin' had en alleen op de bank wilde hangen. 's middags lekker in huis gerommeld, maar bij het eten stortte ze in, voortaan vroeger eten dus!

Kortom een prima eerste dag! Ik ben op woensdag en donderdag vrij dus dan hoeft ze geen lange dagen te maken en kan ik haar thuis houden als ze dat nodig heeft.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.