Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Sinilind

Sinilind

13-09-2008 om 10:50

Enorme irritatie: voetbalouders! En wat voor andere sport dan?


Stenna

Stenna

24-11-2013 om 21:34

misschien

is het probleem van voetbal dus ook juist dat iedereen vindt dat ie er verstand van heeft....

draadje is 5 jaar oud

dat je het maar weet...

Jasmijn

Jasmijn

25-11-2013 om 12:46

draadje 2008

Jullie zitten in een draad uit 2008 hoor, hoe komt dat toch iedere keer

Jasmijn

Jasmijn

25-11-2013 om 12:47

sorry spuit 11

Oh jee, zat een scherm eerder al te reageren, dus zag bovenstaande reacties niet (spuit 11) sorry

Stenna

Stenna

25-11-2013 om 23:21

huh?

raar inderdaad. Nou ja, ik kijk gewoon steeds op "recente inhoud" op het forum, en daar stond dit draadje ergens in dus. Want iemand (Carine) had er nu iets in geschreven. Ik heb niet gezien dat het eigenlijke draadje al ouder was. Maar hoe het kan dat zij dan dat oude draadje zag weet ik niet?

winterzonnetje

winterzonnetje

26-11-2013 om 06:34

reactie idd korfbal

Toen mijn kind jonger was zat hij op judo (6,7 jaar). Trainingen waren heel leuk, maar wedstrijden...... Afschuwelijk! Het waren natuurlijk 1 op 1 wedstrijden en ouders waren hun kinderen enorm aan het bekritiseren, aan het gillen en dan ging het van: " harder, harder toen mijn kindje in de houdgreep lag. Ik heb verschillende keren de clubleiding hierop aangesproken, maar die voelde zich niet verantwoordelijk. Wij moesten ouders zelf maar aanspreken. Ik durfde dat niet, vaak zaten er hele groepen van ouders van dezelfde club. Ik zeg het liefst helemaal niets en als hij kijkt geef ik hem een knipoog of steek ik mijn duim omhoog. Het is zijn spel (of in teamsport hun spel) niet het mijne!
Sinds enkele maanden zit hij op korfbal, wat een verademing..... Mijn dochter zei laatst: o, wat is het rustig tijdens een wedstrijd. Ze hebben een coach en voor de rest houd iedereen zijn mond. We juichen bij een doelpunt.

bool

bool

26-11-2013 om 09:53

haha hier zelfs

Bij aikido, terwijl dat in feite nergens aanleiding toe geeft...om op te warmen werden er vaak spelletjes gedaan, meestal simpele tikspelletjes. Dan gingen de ouders daarbij maar los!! Hilarisch. Ook wel jammer, op een bepaald moment werd beslist dat ouders er niet meer bij mochten zijn. Erg begrijpelijk dus, maar ik vond het wel leuk erbij te zijn.

Paardrijden

Als je daar gaat lopen gillen, slaat het paard op hol. Van het uitklappen van een paraplu trouwens ook, dus je moet daar erg goed op je gedrag letten, want voordat je het weet is er puntenverlies door een onverwachte handeling die het paard uit z'n ooghoek zag! Ook klappen na een goed gelukt proefje wordt niet door alle paarden gewaardeerd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.