Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Anneke

Anneke

14-10-2013 om 16:55

Erg vroeg: Sinterklaascadeaus


Yaron

Yaron

20-10-2013 om 16:36

Hier

De oudste, jongen van 11 krijgt een boek, setje stabilo fineliners, deo/douchegel, Halli Galli en misschien nog 1 of 2 kleinigheidjes, maar weet nog niet wat.
Tweede, jongen van 9 krijgt een boek, setje stabilo fineliners, deo/douchegel en verder weet ik het nog niet, hij weet zelf ook niks.
Samen krijgen ze elk jaar ook nog een Wii spelletje, dit jaar waarschijnlijk ook.

Derde, meisje van dan 6 krijgt een doosje Lego Friends, een Top model tekenboek, een leesboekje, nagellak (was vorig jaar het mooiste cadeau), een puzzel en misschien nog iets kleins erbij.
Vierde, meisje van bijna 4 krijgt een doosje Playmobil, iets van Lego, Een Piny Pon setje, een stickerboek, een prentenboek en iets van Polly Pocket.

De oudste twee krijgen vaak ongeveer hetzelfde, omdat ze dezelfde interesses hebben, voor de jongste twee is het niet zo moeilijk, maar ze zijn ook allebei jarig deze maanden. Ze krijgen ook allemaal nog wat van de opa's en oma's. We doen dit jaar geen grote/dure cadeaus, want we vinden dat ze wel genoeg hebben en door de bezuinigingen gaan we er financieel ook een stuk op achteruit de komende jaren, daar houden we ook rekening mee. Een aantal dingen 'kopen' we voor spaarzegels bij de supermarkt en kosten ons niets, zo komen we gemiddeld op zo'n 30 euro per kind uit.

Buitenspeelgoed?

Slee?
Schaatsen?
Skates?

Annet

Annet

28-10-2013 om 20:26

Lisetje, ik kan de bouwdozen niet vinden in de folder

Ik kijk in de nieuwste folder online.
Allerlei speelgoed maar ik zie geen bouwdozen.
Wat doe ik fout?

Thursday Next

Thursday Next

29-10-2013 om 09:37

Annet,

het stond in de folder van vorige week, toen lagen ze ook in de winkel. Misschien nu nog wel?

Renata

Renata

31-10-2013 om 16:22

Schaatsen

Schaatsen dus.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.