Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Annika

Annika

10-01-2013 om 10:51

Ervaring indoor klimmen coronel

Wie heeft er ervaring met het indoor klimpark van Coronel? Zoon (bijna 10) wil er met zijn vriendjes (9 en 10) een kinderfeestje geven. Klimmen (zo'n route) óf de "survival".

Iemand?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zoon is geweest

Mijn zoon is er met een feestje geweest - jongens van 8 jaar oud. Ik was er zelf niet bij; heb dus niet alle details, maar zij hebben volgens mij alleen het klimmen gedaan. Ze konden kiezen uit een makkelijk en moeilijker parcours - moeilijk was vooral hoger als ik het goed heb begrepen. Het jongere broertje van de jarige moest begeleid worden door een ouder, ze hadden helmen op en zo'n klimtuig aan.
En: ze vonden het erg leuk!

Annet

Annet

11-01-2013 om 16:10

Hangt af van je zoon en de vriendjes

Mijn zoon (10) vindt zo'n klimparcours geweldig. Hij heeft dat al een paar keer gedaan tijdens vakantie (buiten in klimpark). Hij durft veel en heeft geen hoogtevrees.
Van zijn vriendjes zou ik er zo 2 aan kunnen wijzen die dat klimmen niet zouden kunnen (qua fysieke handigheid) en ik vermoed 1 die niet zou durven (hoewel niet echt voorspelbaar).
Klimmen doe je best individueel, ook al volg je hetzelfde parcours.

De survival heeft losse onderdelen, iedereen zal wel wat leuk vinden. En als ze één onderdeel niet leuk vinden, niet kunnen of niet durven, dan hoeven ze niet lang te wachten tot het volgende onderdeel begint. Het ziet er ook meer uit als een gezamenlijke activeit.

Ilva

Ilva

11-01-2013 om 16:46

Geweldig!

Mijn zoons hebben buiten geklommen in Haarlem. Mijn oudste durft alles maar die andere is niet zo'n durfal. Beneden vond het het nog leuk boven was een ander verhaal. Hij moest 2x 'gered' worden door het personeel en toen hij aan het einde van het parcour kwam dacht ik: hij doet het nooit meer, onderweg stond hij bijna te huilen. Maar hij vond het geweldig. Hij is nog drie keer het parcour over gegaan. Het was een enorme overwinning voor hem. En ik was zo trots op hem. En leuk dat het dus nu ook binnen kan, dat wist ik nog niet. Als mijn jongste wat groter is kan het misschien ook voor zijn feestje. Maar hij is in december jarig en dan vind ik het buiten toch wel een beetje koud. Haha

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.