Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Hugnyt

Hugnyt

23-03-2010 om 08:50

Ervaringen plaswekker

Hallo,

sinds een week of 3 hebben we voor onze zoon een plaswekker aangeschaft. Hij wordt er gelukkig wakker van als er een plas komt en gaat dan naar de wc om te plassen en een nieuw broekje aan te doen, maar hoelang duurt het ongveer voordat hij zelf wakker wordt en zelf gaat plassen. Hij is 7 jaar.
Wat zijn jullie ervaringen?
Groet Hugnyt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Zus

Zus

23-03-2010 om 10:45

Ervaring

Wij hebben vorige week de plaswekker terug kunnen sturen, omdat mijn dochter doorslaapt zonder te plassen.
Na 8 dagen elke nacht nat, bleef ze droog doordat ze wakker werd. Elke 3 nachten ongeveer weer een beetje nat, alleen broekje, maar steeds meer aaneengesloten nachten droog, omdat ze of uit zichzelf wakker werd of doorsliep. Na een maand was ze 10 dagen droog en heb ik de helpdesk gebeld hoe lang ze nog met wekker moest. Zij zeiden dat ze zonder wekker kon proberen en na een week konden we de wekker terug sturen.
Ze heeft nog een keer een ongelukje gehad, maar dat was normaal volgens de helpdesk. Ze heeft van ons ook een minder warm dekbed gekregen, dat heeft misschien ook geholpen.
Mijn dochter is trouwens ook 7 en was elke nacht kletsnat (met luier), ze bleek wel 2 en soms 3 keer per nacht een plas te doen! Ik ben dus zeer verbaasd hoe geweldig de wekker geholpen heeft.
Na 3 weken nog nat zijn is trouwens wel normaal, hoor, over een of twee weken zou je vooruitgang moeten gaan zien. Anders bel je de helpdeks even, die helpen je goed. Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.