Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Fransien

Fransien

17-02-2013 om 21:41

Feeënfeestje

Dochterlief wil voor haar zesde verjaardag graag een feeenfeestje net als grote zus destijds heeft gehad. Nou had grote zus een foto-speurtocht naar de verdwenen geuren van de bloemen (lang leve de proefflesjes badolie) en is deze dochter eind februari jarig en kan ik niet op het mooie weer van juni rekenen zoals grote zus wel had. Heeft iemand ideeen voor een aantal andere feeën activiteiten? Toverstafje versieren staat al op het programma, maar voor de rest ben ik nog even blanco.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fransien

Fransien

18-02-2013 om 18:58

Nog meer ideeen?

Feeenprik lijkt dochter te zielig, maar de stippendans zou prima moeten kunnen. Iemand nog meer ideeen?

judiths mama

judiths mama

18-02-2013 om 22:17

Even denken

Ik ben wel van de themafeestjes, maar met feeën heb ik toch wel weinig inspiratie. Vleugels maken? Of jij maakt ze en de kinderen mogen ze versieren? Armbandje maken van bloemetjes van vilt?

Wat spelletjes ombouwen tot feeënspelletjes... Met een dobbelsteen 6 gooien, dan zo snel mogelijk feeënkleren aan en met mes en vork iets eten (ontbijtkoek?) totdat de volgende 6 gooit. Elfenpannenkoeken eten ( roze maken met kleurstof)
Buiten wat bloemen tekenen met stoepkrijt en dan bloempje verwisselen (in plaats van boompje verwisselen).

Er is ook nog een film met feeën, ben de titel even kwijt, maar die kan ik wel achterhalen.

Saskia

Rafelkap

Rafelkap

19-02-2013 om 06:28

Film

De film Tinkerbell? (niet gezien, wel Peter Pan), duurt natuurlijk wel lang maar kan je achter de hand houden.
Misschien kan je nog iets doen met stof strooien (confetti), dat doet Tinkerbell in Peter Pan namelijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.