Suze
19-07-2012 om 10:47
Feestelijke verjaardag op vakantie (10 jr)?
Zoon wordt tijdens vakantie 10 jr. Hebben partijtje en familiefeest gehad en heeft ons grote cadeau ook al gehad (kwam beter uit/wilde hij ook graag), dus eigenlijk alles al gevierd.
Heb nu nog een klein (maar leuk) cadeautje en verjaardagskaart en neem slingers/ballonnen en kaarsjes mee (daar taart of lekkers kopen). Toch voelt het niet zo heel erg jarig (wat mij betreft - ligt misschien aan mij?). Iemand nog een (extra) ideetje (makkelijk uit te voeren op vakantie)? Ik verwacht niet dat we iets met andere kinderen daar kunnen doen (in het verleden ook wel eens gedaan, was erg leuk), want we zijn er dan pas net.

Ilva
19-07-2012 om 13:27
Vieren
Wij hebben ook een keer een jarige gehad op vakantie. Het was op de dag nadat we aankwamen, ook nog eens op zondag. We hadden slingers meegenomen om de tent te versieren. We hadden zo'n taartbodem meegenomen en zo'n blikje jonkerfris met een bus slagroom. En kaarjes natuurlijk. Helaas regende (en hagelde) het die dag dus zijn we bij de tent gebleven en hebben spelletjes gespeeld (is hij dol op) en 's-avond uiteten in het restaurant van zijn keuze. Ik herinner het me als een hele leuke dag! Gelukkig werd het weer de dagen daarna wel heerlijk. Maar zelf nu heeft hij het er wel eens over dat hij weer op vakantie jarig wil zijn. Oh ja, wij hadden het nog niet gevierd thuis en oma en vrienden hadden kado's meegegeven. Maarja, dat kan bij jullie niet meer. Misschien toch nog een klein kadootje en wat smsjes of telefoontjes van familie/vrienden.

bibi63
19-07-2012 om 15:02
Zijn dag
Misschien een idee dat hij mag zeggen wat jullie die dag gaan doen? En dan afsluiten met een etentje?
Gr. Bibi

ilonka1970
19-07-2012 om 15:13
Dagje weg
's-ochtends lekker een taart eten met het kleine kadootje erbij. En dan daarna een leuk dagje weg (pretpark, dierentuin, -weet niet of je naar de zon gaat; dan kun je misschien naar zo'n waterpark, of iets anders wat je zoon leuk vind)
En afsluiten met ergens wat eten.
Denk dat je dan toch wel (nog eens) jarig bent geweest...

Appa
19-07-2012 om 20:54
Ook
Mijn zoon, 11, is de laatste 3/4 jaar op vakantie jarig. Wij vieren het trouwens, op zijn verzoek, niet meer thuis als hij op vakantie jarig is. Huis versieren, cadeautje geven en naar een pretpark oid. Wel als verrassing, hij weet nooit waar we naar toe gaan. Altijd leuk!

Hanne.
19-07-2012 om 21:37
Een kaartje is natuurlijk ook altijd leuk, vraag aan vrienden en familie of ze (massaal) een kaartje willen sturen.