Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
31-07-2012 om 22:35
Maar weer eens een draadje starten in deze rubriek.
Gisteren liep ik met de kinderen in de supermarkt. Omdat Tangoman wat wil afvallen moesten we een en ander kopen uit het Sonja Bakker boek. Op een gegeven moment ziet Tangodochter een pak brownies staan dat ze wil hebben. Dat mag niet van Sonja Bakker, zeg ik. Waarop Tangozoon zegt: ja hoor, want er staat een plaatje van een bakkertje op.....Inderdaad stond er een klein merkje van een bakker met zo'n bakkersmuts op. Het pak brownies is toen toch maar meegegaan al was het niet Sonja-proof. De kinderen hoeven toch niet op dieet.
01-08-2012 om 15:19
100%
Zoon van zeven heb ik naar aanleiding van winkelbezoek en kortingsbonnen enzo laatst het principe korting en procenten eens uitgelegd. Dus wat betekent 10% korting en dat soort dingen.
Een tijdje later rijden we op de snelweg en zien daar zo'n SIRE bord over wie is de Bob met de slogan: 100% Bob, 0% op!
Roept onze zoon vanaf de achterbank: Kijk mam, 100% korting bij Bob!
02-08-2012 om 09:20
Opscheppen
zoon (11) vist graag en vertelt aan iemand dat de grootste vis die hij ooit gevangen heeft wel bijna een meter groot was. Broertje (8) op de achtergrond: "ja, maar dat was wel inclusief hengel"
04-08-2012 om 23:20
Zeeland
Wij zijn 2 weken in Zeeland op vakantie geweest. Na die 2 weken komt dochter (8) weer op de BSO. Enthousiast vraagt de leidster waar dochter op vakantie is geweest. Dochter antwoord Zeeland. Leidster vraagt wat dochter op vakantie gedaan heeft, dochter antwoord enthousiast dat ze naar zee is geweest. Roept een jongetje (8): "Ja, duh, nog al logisch, het heet toch niet voor niets Zeeland."
Pham