Tango
15-09-2014 om 20:47
Grappige opmerkingen
Ik weet niet meer waar dat draadje is gebleven, dus maak ik maar een nieuwe.
Zoon van 9 gisteren ving iets op over Jan met de Korte achternaam. Oh, zei hij, dat is zeker Jan Smit?
We hebben maar even niet gezegd wat we eigenlijk bedoelden.

creabea
15-09-2014 om 21:23
alarm - consternatie
Die is leuk Temet
Hier vandaag de jongste van 5, die een 'alarmsternatie' had gebouwd van lego. Iets met consternatie rond een alarminstallatie geloof ik....

Dendy Pearson
15-09-2014 om 22:19
zoon van 5
Onze zoon van 5 wil momenteel niet dat ik zijn piemel zie. Dat is bijv. met douchen best lastig. Dus ik zei tegen hem: ik zie die van papa elke dag en die is precies hetzelfde. Waarop zoon zegt: niet waar, die van papa heeft rimpels

Katniss
15-09-2014 om 23:05
Van de juf
Tijdens de informatie-avond van groep 6: 'Met geschiedenis hebben we het nu over de watersnoodramp. Hartstikke leuk.'

tante Sidonia
16-09-2014 om 10:21
dendy
Als de Piemel van je man exact hetzelfde is als die van je zoon dan het een wonder op zich dat die zoon er is!?

sonj@
16-09-2014 om 11:45
spellen
Dochter (7) zit net in groep 3. Van het weekend wilde ze een spelletje op de computer doen: een wasspelletje. Op mijn vraag "een wát voor spelletje?"Warop ze spelde: nou gewoon w-a-s

Jippox
16-09-2014 om 11:45
schaap
We fietsen langs een wei vol schapen met gekleurde achterkanten. Dochter (5): "ik vind dat zielig voor die schapen!". Ik: "maar daar merken ze toch niks van?"
Dochter (verontwaardigd): "nou, zou jij het leuk vinden om rond te lopen met blauwe billen?!"

Evanlyn
16-09-2014 om 11:48
Folders
Dochter's gedachte over mensen die uit hun huis komen rennen om de door haar bezorgde folders uit haar handen te rukken: "Stel je er niet teveel van voor hoor, het is geen Tolkien."
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.