Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Tango

Tango

15-09-2014 om 20:47

Grappige opmerkingen

Ik weet niet meer waar dat draadje is gebleven, dus maak ik maar een nieuwe.
Zoon van 9 gisteren ving iets op over Jan met de Korte achternaam. Oh, zei hij, dat is zeker Jan Smit?
We hebben maar even niet gezegd wat we eigenlijk bedoelden.

creabea

creabea

15-09-2014 om 21:23

alarm - consternatie

Die is leuk Temet

Hier vandaag de jongste van 5, die een 'alarmsternatie' had gebouwd van lego. Iets met consternatie rond een alarminstallatie geloof ik....

Dendy Pearson

Dendy Pearson

15-09-2014 om 22:19

zoon van 5

Onze zoon van 5 wil momenteel niet dat ik zijn piemel zie. Dat is bijv. met douchen best lastig. Dus ik zei tegen hem: ik zie die van papa elke dag en die is precies hetzelfde. Waarop zoon zegt: niet waar, die van papa heeft rimpels

Katniss

Katniss

15-09-2014 om 23:05

Van de juf

Tijdens de informatie-avond van groep 6: 'Met geschiedenis hebben we het nu over de watersnoodramp. Hartstikke leuk.'

tante Sidonia

tante Sidonia

16-09-2014 om 10:21

dendy

Als de Piemel van je man exact hetzelfde is als die van je zoon dan het een wonder op zich dat die zoon er is!?

spellen

Dochter (7) zit net in groep 3. Van het weekend wilde ze een spelletje op de computer doen: een wasspelletje. Op mijn vraag "een wát voor spelletje?"Warop ze spelde: nou gewoon w-a-s

schaap

We fietsen langs een wei vol schapen met gekleurde achterkanten. Dochter (5): "ik vind dat zielig voor die schapen!". Ik: "maar daar merken ze toch niks van?"
Dochter (verontwaardigd): "nou, zou jij het leuk vinden om rond te lopen met blauwe billen?!"

Evanlyn

Evanlyn

16-09-2014 om 11:48

Folders

Dochter's gedachte over mensen die uit hun huis komen rennen om de door haar bezorgde folders uit haar handen te rukken: "Stel je er niet teveel van voor hoor, het is geen Tolkien."

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.