sportmoeder
20-10-2012 om 17:04
Gremlins?
Mijn kind gaat op de sportclub vanavond film kijken; De Gremlins maar dat is voor vanaf 12 jaar begrijp ik? De leeftijd is voor kinderen die op zijn jongst net 10 zijn geworden en tot veel ouder. Is de Gremlins te doen of niet voor die leeftijd?

Vic
20-10-2012 om 18:07
Hmmm
Goh, dat is echt lang geleden dat ik die film gezien heb. Ik vond hem geweldig, maar ik durf zo snel niet te zeggen of er te enge stukjes in zitten. Sowieso vind ik dat als er films in groepsverband worden gekeken, die bij de leeftijd moet aansluiten. Dus een film voor 12 jaar en ouder niet laten zien aan jongere kinderen.

Fiorucci
20-10-2012 om 18:10
Mja
Hoewel ik vind dat het wel kan voor kinderen van tien, over het algemeen dan, moet een club daar toch wel een beetje mee oppassen denk ik.

Ely
20-10-2012 om 19:33
Zoals ik het me herinner
Zou ik t risico niet willen nemen
Die beesten zijn heel schattig en wonen bij een kind. Als ze na middernacht gevoed worden of nat worden veranderen ze in monsters. Zoiets dacht ik...
Of verklap ik het nu voor jou )?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic
20-10-2012 om 19:37
Maar ook niet echt eng
Het zijn wel griezeltjes, maar het is vooral een humoristische film. Toch zou ik het niet doen. Wel thuis, maar niet zonder overleg met ouders aan andere kinderen laten zien.

Ely
20-10-2012 om 22:57
Bright lights!
Is zo'n veelgebruikte uitdrukking in ons gezin waarvan ik straal vergeten was waar het vandaan kwam! Thanks berber
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic
21-10-2012 om 15:01
Oh ja, dat komt uit die film. Grappig. Is hier ook een veelgebruikte uitdrukking!

Ilva
21-10-2012 om 21:32
Haha
Haha, hier ook. We hebben een grote lamp boven de eettafel hangen. Handig als je dingen moet doen maar niet tijdens het eten. Onze jongste wil dat licht nog wel eens aan doen als het donker wordt waarop ik dan ook vaak roep: Bright light

Charlotte1
24-10-2012 om 11:37
Wel gekeken
Mijn man heeft laatst met de kinderen naar Gremlins gekeken. De kinderen zijn 6 en 8.....Ik vond het niet zo'n goed idee (hoorde ook pas achteraf dat ze hadden gekeken) maar de kinderen vonden hem geweldig, helemaal niet eng. Terwijl ik hem vroeger toch ook wel eng vond. Maar tegenwoordig zijn ze eel wat meer gewend dan de gremlins. Die film is inmiddels al zo oud en is in principe een stuk langzamer met minder effecten dan de films van tegenwoordig. Althans dat was de uitleg van mijn man.
Het zal dus per kind verscillen, hoewel ik ook niet echte helden heb, maar hier vonden ze de film vooral grappig.
groetjes van Charlotte