Temet
13-06-2013 om 20:13
Heeft iemand hier kinderen bij circus elleboog (gehad)?
Dochter van 4 is ingeschreven voor de circuscursus bij Circus Elleboog, te beginnen na de zomervakantie. Ik riep al toen ze 8 maanden was en steeds uit de kinderstoel op de eettafel klom "zodra die de leeftijd heeft gaat ze naar Circus Elleboog" en daar heb ik me zowaar aan gehouden ook
Er zitten best veel Amsterdammers op dit forum: iemand die daar kinderen op cursus heeft (gehad)? Wat leren ze die ukkies eigenlijk? Dochter begon al over de trapeze, dat lijkt mij letterlijk wat hoog gegrepen voor een kleuter.
Groeten,
Temet

Mea Proefrok
13-06-2013 om 20:15
Wat leuk!
De dochter van een vriendin heeft er jaren en jaren op gezeten, circus Elleboog. Ik weet niet precies wat ze er leerde, maar wel dat ze er dolgraag naartoe ging, jaar in jaar uit. Wat een leuk idee!

Leen13
13-06-2013 om 20:36
Hier
Heeft dochter met school net een aantal sessies gehad, in school en bij circus Elleboog in het theater. Daarna een optreden voor ouders, vrienden en familie.
Heel erg leuk voor die pubers. En het verbaasde me echt wat ze er in korte tijd van gemaakt hadden. Balanceren op ballen en tegelijk ballen in de lucht houden. Googelen, nog een paar dingen met touw en ballen. Maar ook trapezewerk, niet al te hoog en met matten eronder. Muziekje erbij. Heel feestelijk.

Vertigo
13-06-2013 om 22:03
Was t ook van plan
En ik weet zeker dat ze een superleuk, goed afgestemd programma zullen hebben voor de kleuters.
Misschien ga ik er ook nog wel 1 heensturen.
Ik zou het zeker doen, het is zo leuk!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci
14-06-2013 om 07:07
Wat leuk
Wat leuk dat kinderen bij Elleboog al zo jong mogen beginnen. Hier in Zoetermeer moet je zeven zijn, herinner ik me.

Temet
14-06-2013 om 09:38
Fiorucci (en anderen)
Ja, dat vond ik ook leuk. Er zijn speciaal cursussen voor de groep 4-6jarigen.
Elleboog heeft meerdere lokaties maar er is onlangs een gloednieuw speciaal ontworpen gebouw in gebruik genomen en laat dat nou net in Nieuw West liggen - voor ons een kwartiertje fietsen (of OV-en) dus dat is te doen.
Ze hebben overigens, weet ik inmiddels, elke eerste zondag van de maand (behoudens zomerstop) "Sterk Staaltje" met presentaties van Elleboog zelf (niet de kleutertjes maar de groten) en andere groepen. Een aardige tijdspassering voor een saaie zondagmiddag, tegen 3 euro pp.
Groeten,
Temet

Fiorucci
14-06-2013 om 12:26
Temet
Ik zag de site al inderdaad, leuk. Hier is ook een jaarlijkse voorstelling waar iedereen aan mee doet, zelf de kinderen die net begonnen zijn. Vooral de instelling dat iedereen het goed doet en dat uitlachen niet mag, was erg prettig altijd.