lisbeth
14-03-2013 om 11:09
Icewatch
dochter wil graag een icewatch. Nu wil ik haar die stiekem gaan kopen komende week, weet al welke kleur ze mooi vind. Ik zit alleen nog te twijfelen, damesmodel of kindermodel. Dochter is 8. Iemand ervaring hiermee?

P
14-03-2013 om 11:16
Past dat wel
Een damesmodel zal een kind met een smalle pols toch niet passen?
Op die leeftijd kon ik ook alleen maar kinderhorloges kopen vanwege de maat.

lisbeth
14-03-2013 om 11:20
Dacht ik ook
maar heb een vriendin wiens evenoude dochter er ook 1 heeft en die dacht dat dat het gewone standaard damesmodel was.
Ik zou normaal gaan passen maar wil bij dit echt heel graag dat het een verrassing is.

elsje78
14-03-2013 om 11:32
Iets meenemen
Heeft ze nu een horloge? Dan kan je die meenemen, dan weet je welke dikte de pols heeft. Of anders een armbandje, en dan inschatten hoeveel ruimte ze over heeft...zoiets
In noodgeval: doe een dansje ofzo en hou haar bij de pols vast, zo kan je met jouw hand "onthouden" welke dikte

Yvonne
14-03-2013 om 11:40
Zoon van 10
Mijn zoon van 10 heeft het kleine model van Icewatch, hij is laten we zeggen 'gemiddeld' qua postuur en heeft het bandje op de kleinste maat staan. Ik denk dat ze bij een winkel waar ze Icewacht verkopen voldoende ervaring hebben om je hierover te adviseren. Onze ervaring is wel dat lang niet alle kleuren in elke winkel verkrijgbaar zijn! Dus even snel een bepaalde Icewatch halen gaat misschien niet zo gemakkelijk.

lisbeth
14-03-2013 om 11:49
Blauwe
Ze wil graag een blauwe. Als ik op internet kijk bij small blauw dan staat die boor kinderen en dames
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tineke
14-03-2013 om 11:49
Kind
Ach, kinderhorloges bestaan natuurlijk niet helemaal voor niets. Mijn dochter van 17 draagt trouwens nog steeds een kinderhorloge. Damesmaten zijn gewoon te groot voor smalle polsen. En dat staat dan best lomp.

Picasso
14-03-2013 om 13:21
Hier
Dochter van 11 heeft ook de small en da's groot zat. Heb haar vlak voor haar verjaardag ook maar meegenomen naar de winkel om te passen. Maar qua verrassing idd niet handig

bibi63
14-03-2013 om 15:20
Schakeltjes
Mijn dochter heeft er ook een (van oma gekregen, dus eigenlijk geen idee of het kinder of dames maat is) en heeft dunne polsjes. In de winkel hebben ze er een paar schakeltjes uitgehaald, dus dat kan ook.
Gr. Bibi

Picasso
14-03-2013 om 20:02
Bibi
Er zijn verschillende bandjes. Mijn dochter heeft een rubberen bandje dus daar kan geen schakel uit. Maar handig dat dat bij jullie wel kan.

lisbeth
15-03-2013 om 17:14
En het is geworden
Wit met paars.
Ben toch vandaag samen met haar geweest.
Het is een cadeautje als afsluiting van een rotperiode voor haar. Dat we trots zijn op haar kracht en doorzettingsvermogen. Ik stond met tranen in mijn ogen in de winkel. Zij straalde.

lisbeth
15-03-2013 om 17:18
Trouwens
Het is de unisex mt geworden. Op de kleinste gaatje past hij precies. Volgens dame in de winkel wordt deze mt regelmatig voor communies verkocht