Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
elkies

elkies

03-02-2010 om 19:10

In de winkel

Heb het verhaal gelezen van winkelen met mijn zoon, dat verhaal is een beetje uit zij jas gegroeid.

Nu zijn er vast ouders waarvan hun kind in de winkel iets heeft gedaan wat niet mag, of iets onverwachts doen of hun kind zijn kwijt geraakt.

Welke ouders hebben zo'n ervaring en hoe los je het op als je in de winkel bent, en hoe kan je het voorkomen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
elkies

elkies

03-02-2010 om 19:24

Eigen ervaring

Was met mijn buurvrouw in een winkel, zij heeft haar dochter op haar armen en mijn dochter zit in de kinderwagen. Even wil ik kijken of mijn dochter slaapt, is me dochter opeens weg, ik in paniek natuurlijk en overal zoeken, wat bleek ze was eruit geklommen en in de kinderwagen van mijn buurvrouw gaan zitten. Waarom, vraag dat maar eens aan een 2 jarige. Onze kinderwagens stonden naast elkaar, en had haar niet gezien wegens dat ik keek door het venstertje van de kap. Natuurlijk zijn we foute moeders dat we het niet gemerkt hebben, maar we waren zo bezig met haar dochter kleren aan het passen.

Trouwens heb 2 dochters, 2 jaar en 5 jaar. Met mijn 5 jarige heb ik ook een fout gemaakt in het zwembad, zie 'winkelen met mijn zoon'

sandra van paars

sandra van paars

04-02-2010 om 13:30

Verhaal afsluiten

elkies, kunnen we het verhaal niet gewoon afsluiten. Volgens mij is jouw vraag al beantwoord bij het verhaal van femkekooper. Anders krijgen we weer zo'n rij reacties die uitlopen op niets.

Het laatste stuk dat je twee dochter heb, waarom ! Misschien dat mensen gaan denken, een 2 jarige in zwembad die alleen staat.

Trouwens als de twee kinderwagens naast elkaar staan en je ontdek dat je kind weg is dan kijk je toch automatische in de kinderwagen. Dan zie ook gelijk dat ja dochter in de ander zit ! Of stonden de kinderwagens zo ver uit elkaar maar toch bijna naast elkaar dat je haar niet zag zitten.

Sylvia72

Sylvia72

04-02-2010 om 16:25

Klimmen

O dat heb ik ook wel eens gehad. Dat mijn kind zomaar uit de wagen klom. Ik heb gelijk een tuigje gekocht dat ik hem kon vastzetten!

Amber76

Amber76

04-02-2010 om 16:40

Kind kwijt

Mijn kindjes klommen nooit uit de kinderwagen of buggy omdat ze altijd in zo'n tuigje zaten waar Sylvia het over had. Maar eens is een van de kinderen wel eens ongemerkt een winkel uitgeglipt. We hadden de afspraak dat we altijd in een winkel blijven als we mamma niet kunnen vinden maar dat had hij dus niet gedaan. En er was braderie in de stad dus ik raakte erg in paniek. Gelukkig kwam een moeder van een vriendje hem tegen en heeft hem bij zich gehouden tot ik hem weer vond. Was wel een angstige ervaring voor ons allebei.

Polly77?

Polly77?

04-02-2010 om 19:15

Huh?

waar gaat dit over?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

04-02-2010 om 21:08

Polly

Volgens mij is het trollentijd...

Sylvia72

Sylvia72

09-02-2010 om 16:53

Jeeeeeetje

beginnen jullie hier ook al meteen trol te roepen!!! Kan je hier niet eens een gewone vraag stellen zonder meteen een scheldwoord om je oren te krijgen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.