Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
cracker

cracker

08-03-2011 om 08:53

Indoor plopsaland in ned, met 8 en 11 jarige?

Hallo,
we gaan binnenkort met oma en haar kinderen en kleinkinderen een dag naar indoor plopsaland in Coevorden (Dalen) Nou zijn de kleinkinderen in de leeftijd 1, 2, 4, 5, 8 en 11 jaar. Ik vraag me af of het voor onze kinderen ( jongen 8 jaar en meisje 11 jaar) wel leuk is.
Ik zou graag ervaringen horen van jullie.
Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

In belgie geweest

Wij zijn in Plopsa Indoor Hasselt (toch?) geweest, in België, en volgens mij is Coevorden daar een kopie van.

Mijn conclusie toen was dat kinderen boven de 7 er niet veel te zoeken hebben. Toen wij er waren was zoon ruim 4 en dochter bijna 1. Voor die hele kleintjes is de lol beperkt, maar het ging, voor een tweejarige (net twee of ruim 2?) wordt het aardiger, voor 4 en 5 jarigen is het leuk (zoon had de dag van zijn leven) maar voor grotere kinderen lijkt het me maar matig interessant. Vooral die van 11 lijkt me rijkelijk aan de grote kant, helaas. Die loopt zich daar vermoedelijk ook wel een tikkie te generen, als enige lange lijs tussen al dat grut.

Hoewel ik de lol van een familieuitje snap zou ik geloof ik eerder de grotere twee de keus laten om met een ouder naar een andere attractie te gaan. Zo goedkoop is dat Plopsa gedoe niet, zonde als je voor dat geld twee zich vervelende kinderen hebt.

Maar misschien zie ik het te zwart in, ik ben benieuwd naar andere reacties.

Groeten,

Temet

guera

guera

08-03-2011 om 10:09

Nee

wij zijn er net geweest met kind van 5 en 7. Ik vond het enorm tegenvallen! best klein en duur.
Voor de kleintjes is er nog wel wat maar eigenlijk zijn het een soort kermis attracties (draaimolen, carrouseel, helicopter draaimolen, zo n schip, botsauto's, ballenbak e.d)
Die van 7 vond het net aan nog wel aardig maar na 2,5 uur waren we wel uitgekeken en ruim 80 euro armer (15 entree en nog 6 parkeren e.d)

NaShA

NaShA

08-03-2011 om 10:32

Ook hasselt

geweest en net als Temet vond ik het een beetje tegenvallen voor het geld dat ik er voor neer moest tellen...

Zonneschijn

Zonneschijn

08-03-2011 om 11:43

Hier

ook niet zo positief. Wij zijn in Coeworden geweest maar wat viel me dat tegen. De hal is erg klein. mijn dcohters waren net 5 en 9,5. Die van 9.5 heeft zich ook goed vermaakt maar een 2e keer ga ik hier niet heen. Ik vind het veel te duur voor wat je krijgt. Als je in het nabijgelegen CP zit dan is het wat anders. Dan is het leuk voor er bij maar om er een dagje naar toe te gaan vind ik het veel te duur. Ik weet niet wanneer jullie uitje staat gepland maar anders zou ik wachten tot na 1 april als alle attractieparken weer opengaan en een dagje naar Slagharen gaan of bijv. Duinezathe.

marie

marie

08-03-2011 om 14:48

Met de oudsten zwemmen in cp?

Hallo
misschien kun je als alternatief met de oudsten gaan zwemmen in het zwembad van de Huttenheugte? (ligt ernaast).
Groetjes

Leandra

Leandra

09-03-2011 om 21:00

Speelstad oranje

Je kunt dan beter naar Speelstad Oranje gaan. Daar zijn wij een paar keer geweest en dat is ook voor een 8 jarige leuk. Voor een 11-jarige vind ik dat moeilijk in te schatten. oranje ligt ook in Drenthe dus qua afstand zal het niet veel schelen. Entree is geloof ik € 10 pp maar dat kan veranderd zijn. Parkeren is gratis.

Groetjes Leandra

memmie

memmie

12-03-2011 om 23:13

Afgelopen zomer

er geweest met 2 en 4 jarige
4jarige moest al volle pond betalen maar vond de meeste dingen veel te eng...

Ik vind het het veel te duur in verhouding wat je er voor krijgt.

horeca is ook giga duur een pakje carpiconne kost al 2,75

ik denk dat het dus leuker is voor de wat oudere kinderen maar ben het wel met de rest eens het is klein en duur

Met 11 naar plopsaland?

Dat kan alleen als die 11-jarige mede-oppas is van een kindje van vier of zo.

Plopsaland.
Brrr ik krijg er bij voorbaat al de kriebels van. Daar wil je toch niet heen als je 11 bent???

miemamoeder

miemamoeder

18-03-2011 om 21:44

Te groot!

Ben met mijn zoontje van ( toen 4 ) naar plopsaland in Hasselt geweest, vond hij fantastisch! maar naar mijn mening is dat leuk tot ongeveer 8 jaar, groter écht niet meer! Die van 11 gaat zich stierlijk lopen te vervelen. Alles is er op klein grut afgestemd. Dus ik zou met de 2 oudste niet meer naar Plopsaland gaan!

Annet

Annet

19-03-2011 om 19:50

Dat wordt dus aanpassen voor je kinderen

Het is tenslotte een familie-activiteit met Oma. En dan kan het zijn dat sommige kinderen qua leeftijd niet zo bij de activiteit passen. Dat geldt overigens ook voor alle volwassenen, die zijn ook niet zo enthousiast over Plop.
Probeer een leuke taak te verzinnen voor je kinderen, bijvoorbeeld de route in het park bepalen, vooruitlopen om de beste lunchplek te vinden, eten te bestellen, budget te beheren van ijsjes en lekker voor alle kinderen, etc.

Zo mocht ik met baby van 8 weken naar Eurodisney met de hele familie. Tja, niet zo'n succes voor baby en ouders. Baby heeft er niets aan, ouders mogen nergens in omdat ze baby bij zich hebben. Maar ja, je gaat toch mee vanwege het familiegebeuren. Gelukkig betaalden Opa en Oma ))))
Opa en Oma en de grotere kleinkinderen (vanaf 2,5 jaar toen) hebben genoten! Dat is ook wat waard.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.