Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Leonore

Leonore

08-01-2010 om 18:35

Kadootje zoon 5 jaar

Zoon wordt binnenkort 5 jaar maar we hebben geen idee wat we hem moeten geven. Wat was bij jullie een groot succes met Sinterklaas (en wat niet)?
Is een racebaan misschien iets en welke is dan een beetje degelijk?
Andere ideeen ook welkom want opa en oma zullen ook wel weer vragen wat te kopen...
Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
herfst

herfst

08-01-2010 om 19:27

Cuboro

wij hebben ons zoontje recentelijk cuboro voor zijn 5de verjaardag gegeven. is een grote hit.
het sluit goed aan bij zijn interesses: bouwen, dingen verzinnen en uitproberen, goed voor concentratievermogen en precies zijn. Het schijnt nog erg lang mee te gaan, mijn man van 38 vindt het ook heel leuk speelgoed nog

dus als je zoontje ook zo'n type is, is het misschien een idee?

enne alvast proficiat!

Rafelkap

Rafelkap

09-01-2010 om 08:58

Herfst

Dat ziet er leuk uit! Ik zit ook te dubben voor zoon (nog 6 weken en dan is hij 5) Het is wel erg prijzig, maar we hebben nog een zoon (jonger), mmm even laten bezinken. Bedankt voor de tip.
Ik zet ook nog verkleedkleren (ridder) en een knuffel op zijn lijstje.

Prijs

Ja het is wel duur ja, maar wij hebben gedacht het zal lang meegaan, en ook zijn jongere broertje nog interesseren. het is van massief hout dus erg duurzaam en knikkers heb je ook altijd wel in huis ongeacht leeftijd
Er zijn ook uitbreidings sets verkrijgbaar dus als het over een tijd gaat vervelen, dan geeft dat weer een nieuwe impuls.

Verder is onze zoon een week na sinterklaas jarig en proberen wij de sinterklaas kado's 'klein' te houden en dan voor zijn verjaardag iets 'bijzonders' te kopen om het onderscheid er een beetje in te houden.

Het is ook orgineel, vriendjes spelen er ook graag mee omdat het weer eens wat andesr dan anders is.

Ach .. luxe probleem he? Uiteindelijk...Wel leuk luxe probleem

Kapla

is hier nog steeds een grote hit! M.i. een goede investering. Fantasierijk speelgoed en ze kunnen het goed combineren met lego en playmobil. Verder blijven ze jaren leuk vinden. Hier zijn ze nu negen en zes, maar zonen van mijn vriendin van ruim elf spelen er ook nog graag mee.

groetjes van Purk

Geomag

Naast alle reeds genoemde dingen, die allemaal inderdaad erg leuk zijn, zijn hier ook de magneetstaafjes van Geomag een groot succes. Momenteel nog steeds bij veel Blokker-vestigingen flink in de aanbieding voor slechts 6 euro per doos (tegen normaal iets van 30 euro ofzo).

Chris

Ilva

Ilva

09-01-2010 om 23:26

Racebaan

Onze zoon heeft een racebaan voor z'n verjaardag gehad. (Zelf uitgezocht voor het geld van oma en van vrienden). Het is er een waarbij je de autootjes kan laten rijden door een soort pistooltje in te drukken. Hij vind 'm prachtig. Hij heeft hier 2,5 week in de woonkamer gestaan. Toen vond ik het wel weer even genoeg. We hebben 'm gekocht bij Toys XL. Hij was in de aanbieding voor ongeveer 50 euro. Er zit een looping in. En ook z'n oudere broers vinden 'm prachtig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.