Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kadootjes na partijtje de nieuwe standaard?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

13-01-2011 om 18:47

Manda

Die stickerpakketjes bij kruidvat zijn ook met paarden.

Manda Rijn

Manda Rijn

13-01-2011 om 20:17 Topicstarter

Dank fio

morgen ga ik er even langs, ik moet toch luiers kopen !

Manda rijn

Jij gaat dus ook naar de manege...mijn dochter is net acht geworden en volgende week woensdag vieren we het.

Ik vind het ook allemaal duur hoor...hier kost het feestje bij de manege 100 euro...dan zit er wel patat met frikandel, drinken en chips bij. De kosten zijn voor max. 10 kinderen...ik ga er met acht kinderen heen, maar betaal dan dus hetzelfde.

Ik ga er niet teveel voor uitgeven, maar geef ze wel wat mee als ze naar huis gaan. Vorig jaar had ik er wat snoepjes ingedaan en een lipglos, de meiden waren de koning te rijk.
Dit keer wil ik er ook iets van paarden in doen, ga ook maar eens bij de action neuzen.

Fijn feestje gewenst alvast, hoe oud is je dochter geworden?

Groetjes Jaade

Clowntje

Clowntje

13-01-2011 om 22:02

Action in haarlem

Manda,
de action zit bij de vomar aan de paul krugerkade in Noord.

40 jaar geleden

Kregen we al een zak met snoep of een klein cadeautje na een feestje hoor!

Manda Rijn

Manda Rijn

15-01-2011 om 13:39 Topicstarter

Tattoo pennen

ik ben met dochter net terug van de winkels, geen stickerboekjes en ed kunnen vinden want ze hadden nergens 8 dezelfde van, erg frustrerend dus toen zag ze bij Zeeman opeens tattoopennen en die hebben we maar gekocht want daar waren er wel 8 dezelfde van, 1 euro per setje.

Nou ja en dan volgend jaar wordt ze 9 en dan doe ik het gewoon niet.

Fianna

Fianna

15-01-2011 om 15:11

Tattoo pennen

Dan had je net zo goed gewone stiften kunnen kopen. Gaan er net zo makkelijk van af

liora

liora

16-01-2011 om 12:19

Fianna

Ik zou als moeder niet zo blij zijn als mijn kind een gewone stift kreeg om mee op zijn armen te krassen.

Heel leuk een tattoo pen, lijkt me een heel leuk cadeautje.

Liora

Manda Rijn

Manda Rijn

16-01-2011 om 13:30 Topicstarter

Geen idee

maar het is een setje van 3 stuks in 3 verschilende roze tintjes en er zit dan zo'n sjabloon bij. Het zijn geen stiften maar pennen en het ziet er verder leuk uit en mijn dochter wou ze graag hebben en geven.

En verder is het natuurlijk troep, precies wat ik niet wou maar anyway, ook goed ik had mezelf er al overheen gezet nadat we geen stickers en schriften konden vinden.

Manda Rijn

Manda Rijn

16-01-2011 om 20:37 Topicstarter

Fijn

dat hoef ik mij ook niet zorgen te maken over gedoe met vlekken en kleren en meisjes die wekenlang met die tekeningen op hun lijf rondlopen

Oh en ze is nog lang niet jarig hoor, duurt nog een maand maar ik plan alles altijd ver van te voren. Het is een afwijking inderdaad ! Ben nu ook bezig met de traktaties te bedenken, heb nu 2 opties uitgetekend voor dochter en het worden ijshoorntjes (te koop bij de albert heijn zag ik) en daar een groot schuimpje in. En dan ga ik dus morgen even kijken wat dat allemaal kost (30 kinderen, stuk of 10 juffen/meesters, nso 10 kinderen + 3 leidsters) en of ze dat in februari ook nog hebben, en mocht het heel lang houdbaar zijn dan koop ik het direct.

Ja maar eens doe ik het niet meer!

De meeste kinderen gaan er gewoon van uit dat ze zo'n zakje krijgen!!
Ik heb nu iets leuks gezien bij blokker een soort fotostandaardje met een beertje. Die ga ik geven, in een zakje met een leuk lintje.

Cd'tje of fotolijstje

Op mijn dochters feestjes werd altijd muziek gedraaid en na afloop kregen de genodigden een zelf gebrand CD'tje mee met de betreffende muziek.

Of een fotolijstje (van Ikea) die ze tijdens het feestje zelf hebben versierd, met een groepsfoto.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.