Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kadotips voor 10-jarig meisje (bol.com)

Hallo,

Wie heeft er een kadotip voor mij voor een meisje dat 10 wordt? Ik woon niet in nederland, dus graag via bol.com verkrijgbaar. Mijn eigen kinderen zijn jonger, en dit jaar lukt het me niet om zelf iets te bedenken waarvan ik denk dat ze het leuk vindt. Budget tussen de 10 en 20 euro.

Alle hulp is welkom!

Amaryllis

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Amaryllis

Amaryllis

25-10-2011 om 18:38 Topicstarter

Ik zat zelf aan speelgoed of een spelletje te denken. Maar ik heb echt geen idee met welk speelgoed meisjes van 10 nog spelen of welke spelletjes leuk zijn. Ik woon ver weg en zie mijn nichtje niet vaak, helaas ken ik haar daardoor niet goed.
Amaryllis

Mijn nichtje

van 10 jaar zou blij worden van de knutsel en modespulletjes. Ik weet niet wat het budget is maar bij bol.com kun je leuke dingen bestellen.

succes

Annet

Annet

25-10-2011 om 19:58

Andere websites?

Waarom wil je graag bij bol.com bestellen?
Online bestellen lukt toch ook via Bart Smit, Intertoys, Hema, Kruidvat, etc.
Ik zou gaan voor een leuk spel.

Wat een tienjarige volgens mij ook leuk vindt is zelf iets uitzoeken op een verkoopsite tot maximaal jouw bedrag. Dat staat al garant voor uren zoekplezier.
Daarna geeft ze jou haar bestelling door en zorg jij dat de post de rest doet.

min

min

25-10-2011 om 20:03

Bol

ik heb even gekeken en wat gekozen wat door mijn dochter leuk gevonden werd. Douchegel maken, zeepjes gieten, parfum maken, spel twister, spel uno. Succes!

Amaryllis

Amaryllis

25-10-2011 om 20:49 Topicstarter

Dank!

Dank voor alle tips! Ik heb een voorkeur voor bol.com omdat ik daar al klant ben en adressen ed al zijn ingevoerd, op dit moment voor mij dus het gemakkelijkst.
Aan knutselspulletjes had ik ook al gedacht, fijn om daar nu een paar suggesties voor te hebben.
Iedereen dank voor het meedenken!
Amaryllis

Amaryllis

Amaryllis

25-10-2011 om 20:52 Topicstarter

Oh en annet

dank ook voor je tip haar zelf iets te laten uitzoeken op een verkoopsite binnen mijn budget - wat een leuk idee. Ik ga er even over nadenken, en ook nog even bij de knutselspullen op bol.com, kijken of ik door iets gegrepen word.
Amaryllis

Dendy Pearson

Dendy Pearson

25-10-2011 om 21:49

Bon

Heeft Bol.com geen cadeaubonnen? Dan kan ze zelf online iets uitzoeken en bestellen.

pooh bear

pooh bear

25-10-2011 om 22:40

Bol.com verkoopt inderdaad bonnen. Zowel gewone bonnen die je gewoon kan geven als bonnen die je via de mail kan versturen.

Mijn 10 jarige.....

heeft dit van de zomer gekocht....

http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/drawing-doodling-and-colouring-book/1001004007502920/index.html

En ze vindt het helemaal fantastisch!

Moet je wel een kind hebben dat van kleuren & tekenen & fantaseren houdt. Maar dit is echt geen kleuterboek. Kijk maar naar de inkijkpagina's.

Marie

Marie

26-10-2011 om 10:21

Top model

Hallo
Hier vinden de meiden tekenboeken van "Top Model" helemaal geweldig:
http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/create-your-top-model-tekenboek/1004004009712950/index.html
succes

Ja top model

voor mijn dochter van ruim 8 is het erg makkelijk winkelen (itt jongste van 2 want die heeft alles al).

Mijn oudste is gek op paarden dus dat is makkelijk. Verder top model. Make-upjes vinden ze ook leuk, toilettasje met nagellakje en nagelvijl dat soort spulletjes. Dvd's, muziek cd's (hier wil oudste een cd van junior songfestival), dat boek van Ingrid heeft mijn oudste ook en daar heeft ze in de zomervakantie veel in getekend, lees boeken (Roald dahl ?), kunstelboeken (origami ?).

Thursday Next

Thursday Next

26-10-2011 om 12:50

Tekenboek

Onze 9-jarige dochter houdt van tekenen en vindt boeken als: hoe teken ik... erg leuk.
Gewoon bij bol zoeken op "hoe teken ik" en dan krijg je een hele lijst.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.