Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Trijs

Trijs

17-05-2011 om 10:26

Kan iemand mij iets vertellen over beyblades?

Hallo allemaal, mijn zoon is 6 jaar en (nog?) niet zo trend-/ragegevoelig. Daardoor krijg ik er ook nog weinig van mee. Nu wordt een vriendje 6 en die wil voor zijn verjaardag graag een Beyblade. Zijn moeder weet ook niet wat het is en ik heb beloofd dat ik wel even zou kijken. Maar ik snap er niks van! Het zijn tollen maar dan hele bijzondere en je kan er wedstrijdjes mee doen? Er staat vanaf 8 jaar.
Wie kan het me uitleggen? Ook wat je moet kopen als basis als een kind er nog niks van heeft en hoe duur dat ongeveer is. Ik kan evt met anderen samen betalen. En is het voor net 6 al leuk of moet je echt 8 zijn?
Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
guera

guera

17-05-2011 om 10:59

Beyblade

T is niet zo ingewikkeld, het zijn gewoon nieuwerwetse tollen. En als iemand anders er 1 heeft dan laat je ze allebie tollen en dan botsen ze tegen elkaar en de 1e die stil komt te liggen heeft verloren.
Ze zijn gewoon bij de speelgoed winkel en met 1 kun je al iets. Wel zo leuk als je vriendjes het ook hebben.
Wij hebben een beyblade set met bak erbij zodat ze in de bak gaan tollen.
Maar elke beyblade heeft als het goed is zo'n trek koord achtig ding erbij zitten en die zorgt ervoor dat ie gaat tollen.

Een kind van 6 kan er goed mee uit de voeten hoor.
suk6

guera

guera

17-05-2011 om 11:00

Deze

http://www.mytoys.de/Hasbro-BEYBLADE-Metal-Fusion-Super-Vortex-Set/Actionfiguren/Sammel-Spielfiguren/KID/de-mt.to.ca02.15.01/2043765

deze hebben wij met zo n bak erbij.
Violgens mij kost een losse beyblade iets van 10 tot 15 euro.

Trijs

Trijs

17-05-2011 om 11:21

Dankjewel guera

Ik ga er eentje kopen! Klinkt leuk!

Yaron

Yaron

17-05-2011 om 13:07

Beyblade stadion

Onze zesjarige heeft meerdere Beyblades en hij kan er goed mee overweg. Sinds kort heeft hij een stadion en daar zijn we erg blij mee, want eerst tolde hij ze over de vloer en onze houten vloer heeft nu allemaal putjes. Tollen kan overigens ook wel in andere ronde bakken, zoals een afwasteil. Een setje met 1 Beyblade kost momenteel ongeveer 12 รก 13 euro.

Hier een fanaat van 5

..de leeftijdsgrens is dus geen bezwaar.

Pas op voor putjes in houten vloeren. Buiten op de stenen gaan ze ook kapot. Bij de meeste kinderen mag het niet meer binnen, of alleen op de slaapkamervloer, of in de deksel van een pan oid.

Stadion is te duur voor een partijtje, 17 euro.

Prima kado voor 10 euro.

Yura

Yura

17-05-2011 om 17:18

Dat meen je niet

Mijn zoon van nu 13, was er jaren geleden (zal hij ook een jaar of 6 zijn geweest) ook helemaal weg van. Hij had er best veel en ook dat stadion. Nu ik hier prijzen genoemd zie weet ik weer dat ze echt heel duur waren inderdaad. Ik was in de veronderstelling dat dat echt een eenmalige rage was geweest en dat niemand dat nu nog wat zei, heb dus redelijk kort geleden alles weg gegooid. Als ik dat had geweten had ik alles op marktplaats gezet of aan zijn neefje van 5 gegeven, zonde zeg.

Rafelkap

Rafelkap

18-05-2011 om 19:46

Ook fan van 6

Mijn oudste zoon is ook helemaal fan. Hij heeft er twee en ook een aantal van lego gemaakt; met een soort motortje wat bij een autootje hoort heeft hij hele mooie lego-beyblades (die eigenlijk mooier zijn dan 'de echte')

Ik wist eerst niet hoe je het moet spellen? Ik mag ook het ook absoluut geen tol noemen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.