Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kartonnen speelhuis

Wie kent het kartonnen speelhuis van Tooko (voorheen op de markt gebracht door Kidsonroof)? Wij denken erover om het te kopen als Sint-cadeau. Het ziet er leuk uit op het plaatje, maar spelen ze er ook echt mee?

Ervaringen zijn welkom.

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Meerwaarde?

Ik vraag me af wat de meerwaarde is ten opzichte van een flinke stapel witgoeddozen, een kartelmes zonder punt en wat touw en andere parafernalia.

Mijn zoons spelen heel veel met dingen waar je nog van alles mee kunt maken en veel minder met dit soort zaken. Wij nemen regelmatig een kartonnen doos mee naar huis en daar wordt dan alles van gemaakt tot ie gesloopt in een hoekje ligt...

Sorry, geen ervaring met het product zelf dus.

ChrisH

ChrisH

25-11-2009 om 09:19 Topicstarter

Meerwaarde

Het grootste verschil met een kartonnen doos is vooral de afmeting. Het huisje is 1.20 m hoog met een puntdak en is dus ook echt een huisje waar ze allebei, zowel de jongste als de oudste in kunnen wegkruipen. Verder kun je hem helemaal naar eigen wens kleuren, versieren etc.

Ze hebben heel veel dingen om zich heen waar ze dingen mee kunnen maken en dat doen ze gelukkig ook. Ik zie echter vooral bij mijn jongste de behoefte om ergens op of in te kruipen en dacht daarom aan zo'n huisje.

Ik hoop en verwacht dat ze het leuk vinden en zoek hier bevestiging. Maar wat jouw antwoord mij even doet beseffen, is dat geen kind gelijk is en dat het feit dat andermans kinderen er wel of niet mee spelen niet per se iets zegt over wat die van mij er mee gaan doen...

Ik moet zelf de inschatting maken, maar ondertussen blijf ik toch benieuwd of het iets is waar kinderen echt mee spelen en of het een beetje duurzaam is.

Chris

Goede ervaringen

Een vriendin van mij verkoopt via haar webwinkel een soortgelijk huis al een aantal jaren, groot succes!!
Op elke kinderverjaardag staat het in de kamer en er wordt met zo'n hoop kinderen niet altijd lichtvoetig mee om gehaan en hij "leeft" nog steeds. Ik mag hier natuurlijk geen reclame maken maar op haar website staan ook ervaringen van mensen die het huis hebben gekocht en die zijn ook allemaal positief. Maar ja, of je eigen kinderen het leuk zullen vinden kun alleen jij inschatten...

Inderdaad chris

Mijn oudste die haakt gewoon helemaal af als het af is. Autootjes bleven staan, Lego leuk om volgens het boekje te bouwen of om iets zelf te ontwerpen maar eenmaal af is er geen enkele belangstelling. Wel eindeloos fantasiespelen met poppetjes maar niet met bouwsels.
Hij kwam altijd met iets dat hij wilde maken en dan gingen we samen zoeken hoe dat zou kunnen... daar bleef het bij.

En we hebben een groot huis gebouwd met een doos van een megaTV- 1.20 hoog, dus stahoogte geen probleem.

Ik aarzelde ook al om te reageren, wilde niet te negatief doen, maar we hebben heel veel van dit soort dingen gekregen van gulle oma... bleef allemaal staan.

Vandaar..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.