Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-01-2013 om 22:07
Jongste wordt volgende maand alweer 8, zucht, het gaat zo snel. Maar ook leuk om te zien dat ze zo bijdehand is, veel snapt en overal een mening over heeft.
Ze houdt van muziek maken en ik zat te denken om een keyboard te kopen als verjaardagskado. Bij de intertoys hebben ze een casio voor 50 euro, dat is ook ongeveer het budget. Heeft iemand ervaring waar ik op moet letten bij de aanschaf van zo'n ding? Er staat bijvoorbeeld 'minitoetsen', wat moet ik me daar bij voorstellen?
Saskia
20-01-2013 om 16:03
Keyboard
Volgens mij zijn het mediumtoetsen en dat is voor een 8-jarige groot genoeg. Ik heb goede ervaringen met Casio, mijn keyboard is al 20 jaar en doet het nog steeds. Maar als ze geen noten kan lezen dan is een keyboard maar heel even leuk, bij ons krijgen ze bij de muziekles een keyboard waarop ze de basis van. het notenlezen leren.