Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kinderfeestje 8 jaar

Hallo ouders,

Begin juni wordt mijn kleine meid 8 jaar en zijn wij op zoek naar een originele manier om het feestje te vieren. Van een andere ouder kreeg ik als advies om naar Fun Forest te gaan. (http://www.funforest.nl/verjaardagsfeestje-dagje-uit-kids)

Ik vroeg mij af of jullie hier ervaring mee hebben en of jullie het klimmen ook geschikt vinden voor meisjes van deze leeftijd? Of weten jullie misschien iets anders dat nog leuker is? Ik sta open voor alle suggesties

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

08-06-2011 om 10:54

Ja leuk

mijn bijna 6 jarige wil dit al ruim een jaar doen, maar ja, ze mag niet want te klein.
Nu heeft die al wel meer wilde ideeen, wilde op haar 3e al de attractie: zwemmen tussen de aligators doen. (je zit dan in een kooi) maar toen was ze nog geen 12.

Haar vriendinnen zouden dit ook heel leuk vinden.

Lengte 1.30 m

Ziet er leuk uit, ik zag wel dat je minstens 1.30 m lang moet zijn. Zijn alle kinderen die je wilt uitnodigen zo lang.
Mijn dochter is 7 en is nog geen 1.20m lang, vandaar dat ik daaraan denk.
Veel plezier met je feestje!

Sigrid70

Sigrid70

08-06-2011 om 14:23

Nou

ligt helemaal aan de meisjes die je uitnodigt denk ik. Die van mij is 8 - sowieso geen 1.30 lang - en we hebben iets dergelijks wel eens met het gezin gedaan en zij was met geen tien paarden hoger dan een meter zo'n laddertje op te krijgen. Maar ik denk dat iets avontuurlijker tiepjes het wel leuk vinden !

liora

liora

08-06-2011 om 16:45

Hoeft niet

Er zijn bij ff twee opties: eentje vanaf 1m30 en een ander parcours voor als je kleiner bent. Is cast superleuk!

Ingrid_B

Ingrid_B

09-06-2011 om 17:46

Lengte 1.30 + minimaal 8 jaar

Het is hartstikke leuk om te klimmen bij fun forest.
Ik heb het inmiddels 2x gedaan in Amsterdam.
Mijn ervaring is dat je minimaal 1.30 moet zijn en minimaal 8 jaar anders mag je niet klimmen.
De eerste keer dat ik er was was mijn zoon wel 1.30 maar nog net geen 8 jaar (scheelde 1 maand) en zijn vriendje wel 8 maar nog geen 1.30. Beiden mochten niet klimmen op het hoge parcour, alleen op het kinderparcour wat ze veel te kinderachtig vonden.
Verder hebben de kinderen van net 1.30 af en toe hulp nodig omdat het net te hoog is om zich zelf vast of los te maken waardoor je voldoende begeleiders nodig hebt.
Ook moet je per persoon een verklaring tekenen dat je op eigen verantwoordelijkheid klimt. Ik weet niet of ik dat voor andermans kinderen zou durven. Tenslotte klim je toch een aantal meter boven de grond.
Misschien is het het slimste als je eerst een keer met je dochter gaat klimmen om te ervaren hoe dat is.

succes met de keuze
Ingrid

liora

liora

09-06-2011 om 23:12

Nee

Er is een ander parcours dat je al vanaf 1m20 mag klimmen en dat ook nog leuk is voor grotere kinderen.

Kijk maar op de site.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.