Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lies

Lies

10-10-2008 om 12:51

Kindernaaimachine

Mijn dochter wil voor haar verjaardag graag een naaimachine. Nu heeft ze in een foldertje een kinderexemplaar van 13 euro gezien. Werkt echt !! staat erbij. Ik vraag me af voor hoelang? Kan je er echt mee naaien?
Ik heb het ooit ook eens bij kruidvat gezien geloof ik, toen leek het geen speelgoed, maar was ook echt goedkoop.
Langs de andere kant wil ik ook geen honderd euro of veel meer uitgeven aan een echte als ze het misschien toch niet zo leuk vindt als ze nu denkt. Aan mij is zoiets niet besteed, dus dan zal het maar in de kast staan.
Heeft er iemand ervaring met zo'n goedkoop spul ?
Lies

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee

zou het niet doen. dochter had/heeft er een, zon kleintje van een cm of 25 maar dat ding loopt steeds vast en transporteert de stof bijna niet. Dan kun je beter kijken op ebay denk ik. Of bij de lidl/aldi maar daar zijn ze 80 euro of zo geloof ik in het krantje?

Maxime

Maxime

10-10-2008 om 20:21

Singer bij kruidvat

Hoi,

Deze week is er bij Kruidvat een Singer naaimachine in de aanbieding voor 89 euro. Ik ken die goedkope machientjes van 13 euro niet maar kan me haast niet voorstellen dat je daar plezierig mee kunt naaien. En niets is fustrerender dan iets proberen te maken met een apparaat wat niet goed functioneert. Mocht je dochter het echt toch niet zo leuk vinden heb je zo'n singer denk ik makkelijk verkocht. Trouwens het is best handig ook voor jezelf om een naaimachine in huis te hebben voor het omzomen of repareren van kleding enz.

Groetjes Maxime

69er

69er

11-10-2008 om 08:57

Zou het niet doen......

Niets zo frustrerend als een machine die niet door de stof komt, spanningsproblemen geeft.
Hoe oud is je dochter? , heb je zelf een machine en heeft ze daar wel eens achter gezeten?
Als moeders het doet lijkt het namelijk heel simpel.....
Mijn dochter is net 9, heb samen met haar wel eens wat gemaakt en natuurlijk apetrots, maar het valt niet mee !!!!! Alleen al recht naaien , of welke kant je op moet sturen om de bocht om te gaan.
Heb als kind van sinterklaas zo'n machientje gehad, maar zat al snel achter die van moeders ( onder begeleiding).
69-er

Lies

Lies

13-10-2008 om 13:29

Ik niet

mama is een absolute leek in die dingen. Mijn oma van 80 herstelt nog steeds alles wat hier losgekomen is. Zij is naaister geweest en voor haar is het kinderspel. Ik heb het zelfs nog nooit geprobeerd en voorzie al dat het aan mij echt niet besteed is.
Maar als mijn dochter van 10 het graag wil kunnen, mag ze dat natuurlijk. Misschien laat ik ze best eerst even bij oma proberen. Dan kan ik nog voor een degelijk toestel gaan zien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.