mama 78
04-04-2010 om 23:30
Kleding voor stevige meiden
We zijn weer op zoek naar leuke kleding voor de kids...pfoe, wat is het druk overal...
Ik zit alleen met een probleempje. Dochterlief (9) heeft nogal een stevig kontje en benen en dus is het heel moeilijk om leuke broeken en rokjes te vinden. Qua taille past het wel, maar verder niet. Frustrerend wel voor haar.
Weet iemand een leuk merk kleding voor dit probleem?

marie
05-04-2010 om 00:40
Vogele
Hallo
Probeer het eens bij Vogele.
Verder heeft de C&A ook het een en ander wat extra wijd is.
succes

Sawo
05-04-2010 om 23:13
P&c
Hoi Mama78
Peek en Cloppenburg hebben ook jeans in verschillende maten. En zoals marie al zei C&A prima jeans in verschillende wijdtematen.
groet
saar

Pleun
06-04-2010 om 07:33
Neckermann
Bij neckermann.com hebben ze ook een collectie voor meisjes met een grote meid. Eerst kies je voor mode, dan voor kinderen en dan zie je vanzelf de categorie meisjes maatje meer. Ik wilde al een link voor je neerzetten maar die werd op de een of andere manier extreem lang.
Succes!

Rembrand
06-04-2010 om 08:45
En voor stevige jongens?
Hier een elfjarige die meer in de breedte groeit dan in de lengte
( het ging bij zijn broers op dezelfde manier en ik weet dat ik over twee jaar een lange dunne spriet heb, maar vooralsnog niet dus ).
M.

Janna3
06-04-2010 om 12:22
Stevige jongens
Wij slagen altijd heel goed bij H&M, zij hebben broeken in verschillende modellen. Broeken van Lockr zijn ook wat wijder, net zoals scotch & soda en Bellerose. De laatste twee zijn wel wat duurder.

Pleun
06-04-2010 om 13:33
Rembrand
zie mijn stukje voor mama78. je kunt daar ook kiezen voor de categorie jongens met een maatje meer.
Succes!