Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ayanna

Ayanna

05-12-2011 om 14:15

Kleuterpraat

Na een spannende week vol met Sinterklaas (op werk, in dorp, op school, in de wijk....poehee), een overvloed aan pepernoten en de absolute ontlading op zaterdagavond (bons, bons, bons op de ramen) was zoon van 5 afgelopen zondag totaal onhandelbaar. Moe, boos, kort lontje. You name it. Om 18.00 uur naar boven gedirigeerd want kind was echt bekaf. Nee, je mag geen chocola meer. Nee, je mag niet nog één keer racen. Nu naar boven en tanden poetsen.
Eénmaal boven lag hij boos op bed en liet dat ook nog even weten: ik ben superboos op jullie! Waarop ik vraag: en wat denk je wat papa en ik zijn? Antwoord: vader en moeder. )

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

05-12-2011 om 14:25

Lol!

Ik ben blij dat het hele sinterklaasgebeuren hier een beetje hanteerbaar is (engeland). De enige avond dat mijn 5jarige z'n schoen mocht zetten (hij kwam er met 4 aan, lol), bleef hij maar naar beneden komen om te vragen of sinterklaas al geweest was...

Vic

Vic

05-12-2011 om 15:35

Sinterklaasliedje

Ze is al even geen kleuter meer (groep 3), maar dit past toch het beste hier. 'Sinterklaas goedheiligman, trek je beste slabber an'.

Sinterklaasliedje (uit de oude doos)

Zo presteerde mijn oppasdochter het jaren geleden om keihard op straat te zingen: "hoe huppelt zijn paardje, het dekt op een neer" ( ik dacht dat ik het ter plekke in mijn broek deed....).
G

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.