Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
firsttimer

firsttimer

19-02-2013 om 22:43

Kogel door de kerk qua feestje

Kogel is door de kerk qua feestje het wordt toch thuis. Man zag (weer) Ballorig niet zitten, duurde ook te lang met heen en weer brengen etc. Dus ouderwets spelletjes en speurtocht, hopelijk een goede beslissing.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Is toch prima?

volgens mij vinden kinderen dat altijd wel leuk. En vooral als het het eerste kinderfeestje is, dan zijn de verwachtingen van de kinderen nog niet zo hoog Als de kinderen een jaar of 4-5 zijn dan gaan ze toch vaak leuk spelen met het speelgoed wat er is (zet de duplo/playmobil/trein maar klaar!).
Tip: maak de speurtocht flink lang, want kinderen zijn vaak zo enthousiast dat ze keihard langs alle pijltjes racen

firsttimer

firsttimer

22-02-2013 om 08:26

Heb natuurlijk toch rampscenarios in gedachten

exploderende huiskamer, kids die ruzie met elkaar krijgen, huilende dochter, jaloezie tussen vriendinnetjes, neervallende ijsjes en man en ik chagrijnig en eeuwige vermijding door de andere ouders naderhand

Huilende jarige

Een huilend feestvarken zou ik niet scharen onder rampscenario's maar meer onder "hopen dat het niet gebeurt" want de kans is groot. Al die opwinding etc...

Nooit vergeten wij die keer dat mijn broertje bij zijn feestje begon te huilen - hij zal al 9 ofzo geweest zijn - waarop een van de gastjes droog opmerkte "ach ja, de jarige gaat altijd janken!".

Groeten,

Temet

Tijgeroog

Tijgeroog

22-02-2013 om 10:40

Hier

Hier waren ze niet heel enthousiast over de speurtocht. Ze waren namelijk heerlijk aan het spelen en wilden daar graag mee verder gaan.
Onze ervaring is dat zeker bij de thuisfeestjes maar weinig gebeurt met de geplande spelletjes. Zodra ze binnenkomen gaan ze spelen en daar stoppen ze pas weer mee als ze weg gaan. Zeker als ze nog zo jong zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.