HAHA!wait..what
05-01-2025 om 19:21
madee schreef op 05-01-2025 om 17:55:
Mijn 17-jarige vertelde over zijn aankomende drukke week. Er schoot me nog iets te binnen, dus ik zei “O ja, je moest nog de groeten hebben van X” Zoon: “Pff, dat ook nog”
Haha! Dat kon hij er ècht niet meer bij hebben 🤣

HAHA!wait..what
09-02-2025 om 17:29
We gingen laatst een keer schaatsen (man met dochter en zoon van 10).
Zoon had dit voor het laatst gedaan op zijn 4e maar hij dacht het wel even te kunnen.
Niet dus.. Hij ging eerst schaatsen in de binnenbaan en dat ging redelijk (met zeehonden hulpje). Daarna de buitenbaan en na 2 rondjes met veel vallen en opstaan kwam hij half huilend weer terug en was hij er helemaal klaar mee.
Toch ging hij daarna weer naar de binnenbaan en zat hij lang te wachten tot er eindelijk weer zo'n zeehond vrij kwam.
Na 1 rondje met zeehond kwam hij weer terug zonder zeehond en zei hij; ik heb de zeehond aan een meisje gegeven die niet zo goed kon zien, zij had het harder nodig dan ik. (was inderdaad een meisje met 1 blind oog, die had ik daarvoor toevallig ook gezien).

Bakblik
10-02-2025 om 07:31
Annaniem2023 schreef op 10-02-2025 om 06:56:
wat heeft een blind oog met kunnen schaatsen te maken?
Het was een kind van 10 die de uitspraak deed hè? Ik vind het heel sociaal een hulpvaardig! Doe niet zo moeilijk!

Annaniem2023
10-02-2025 om 07:36
Bakblik schreef op 10-02-2025 om 07:31:
[..]
Het was een kind van 10 die de uitspraak deed hè? Ik vind het heel sociaal een hulpvaardig! Doe niet zo moeilijk!
Nee dat kind zei dat dat kind die zeehond harder nodig had. Waarschijnlijk omdat ze niet kon schaatsen. Haha maakte ervan dat het kind een blind oog had. Hoe zag ze dat eigenlijk?

Bakblik
10-02-2025 om 07:47
Annaniem2023 schreef op 10-02-2025 om 07:36:
[..]
Nee dat kind zei dat dat kind die zeehond harder nodig had. Waarschijnlijk omdat ze niet kon schaatsen. Haha maakte ervan dat het kind een blind oog had. Hoe zag ze dat eigenlijk?
========Na 1 rondje met zeehond kwam hij weer terug zonder zeehond en zei hij; ik heb de zeehond aan een meisje gegeven die niet zo goed kon zien, zij had het harder nodig dan ik.
(was inderdaad een meisje met 1 blind oog, die had ik daarvoor toevallig ook gezien).========
Nou hier staat toch letterlijk dat de zoon dat had gezegd hoor, een jongetje van 10.

HAHA!wait..what
10-02-2025 om 23:55
Annaniem2023 schreef op 10-02-2025 om 07:36:
[..]
Ja, zoon zei dat hij dacht dat zij deze harder nodig had. Hij zag dat ze blind was en ik had haar daarvoor ook gezien (dat kon je zien omdat 1 oog heel fel blauw en tegelijkertijd heel troebel was. Het viel wel op zeg maar). Of ze ook daadwerkelijk blind was, weet ik natuurlijk niet maar leek er wel op.
Daarom dacht hij dat ze het harder nodig had. Niet omdat ze niet kon schaatsen (wat ze misschien prima kon hoor, heb er verder ook niet op gelet).