Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Leuke uitspraken

Kon de vorige niet vinden,dus maar even een nieuwe opgestart.

Gister is dochter (8 jaar0 zich aan het aankleden. Met haar hemd wilt het niet echt lukken en verontwaardigd moppert ze: "Nou zeg, mijn hemd lijkt wel een doolhof."

Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pham

Pham

23-12-2012 om 19:23 Topicstarter

Dingen

Dochter is lekker bezig. We lopen vandaag langs de drogist dij voor 1 keer op zondag open is. Vraagt dochter: "Mama, heb je nog van die vagina dingen nodig?"

Pham

Hij is leuk pham

Liep die ene tuttige buurvrouw net langs?

skik

Mea Proefrok

Mea Proefrok

24-12-2012 om 10:01

Geweldig

Dat doolhofshirt is erg grappig en die vaginadingen ook.

Pham

Pham

24-12-2012 om 19:16 Topicstarter

Skik

nee, helaas liepen er geen tuttuge buurvrouw of andere langs.

Pham

vinkje

vinkje

24-12-2012 om 23:32

Nepdochter

Mijn dochter van 8 was beloofd uit logeren te gaan, bij mijn niet zo goed nederlands sprekende hulp die een aangenomen inmiddels volwassen dochter heeft!
Zij spreekt vaak over "mijn vluchtdochter"
Mijn dochter kon laatst niet op het woord pleegdochter (stiefdochter) komen.
Toen het logeerpartijtje naar mijn dochters gevoel wat lang duurde vroeg ze verleden week aan haar...
"Wanneer mag ik nu bij jouw NEP dochter logeren"??

Zoon van 7

zag zijn zusje van 9 bloot onder de douche staan toen hij haar een handdoek ging brengen.

Hij meldt zijn vader: ik zag XX's spleetje, het lijkt net op een platgeslagen piemel!

Yaron

Yaron

25-12-2012 om 23:21

Eerste hulp

Hij is al van een tijdje geleden, maar we hebben er vanavond nog smakelijk om gelachen: Zoon was 6 jaar en was gevallen en kon daarna zijn arm niet meer gebruiken, dus door de huisarts naar de spoedeisende hulp gestuurd. Mijn man vertelde hem dat ze naar de eerste hulp gingen, waarop zoon op verdrietige/serieuze toon vroeg of ze ook naar de laatste hulp moesten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.