Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Leuke uitspraken

Kon de oude niet meer vinden dus een nieuwe.

Gesprekje met zoon, 8 jaar, groep 4. Zoon heeft al langer "iets" met een meisje. Dat meisje heeft echter ook "iets" met een andere jongen. Mijn zoon heeft gezegd dat meisje moest kiezen. Heeft ze gedaan, koos voor de andere jongen. Zoon vertelde bijna opgelucht dat hij geen vriendinnetje meer heeft en dat hij weer op zoek kan naar een ander vriendinnetje. Daarbij heeft zoon het veel over D. Ik opper dat hij dan misschien wel "iets" met D kan beginnen, waarop zoon nonchelant antwoord: "Nee, ik wil alleen maar met een mooi meisje"

Haha

Gr Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pham

Pham

18-10-2010 om 12:12 Topicstarter

Oeps

nu zie ik wel het oude draadje.....!!!!????????

Pham

koentje

koentje

18-10-2010 om 13:41

Ik vind

dit absoluut geen leuke uitspraak, eerder een irritante maatschappelijk bepaalde uitspraak. Al die mannen groot of klein kicken op mooi.... op uiterlijk vertoon.

En om te bewijzen dat zulke vrouwen/tjes ook bestaan:\

Mijn zoon vroeg aan een leuk meisje of zij met hem wilde 'hebben'.
Nee,'zegt ze...' Jij bent veel te lelijk voor mij'

Arrogant mormeltje...en mijn zoon is niet lelijk... echt niet!

Vic

Vic

18-10-2010 om 21:02

Koentje

Ik vond het wel grappig. Natuurlijk is het een beetje fout, en later leren we wel anders, maar het zit toch een beetje in onze soort ingebakken dat we in eerste instantie op uiterlijk letten.

joos

joos

19-10-2010 om 09:07

Vroeg

dochter komt vanmorgen om kwart over 7 slaperig de trap af en ziet de krant op de mat liggen. Wow mama, staan de krantenbezorgers nog vroeger op dan wij? Als ik dat bevestig komt er uit de grond van haar slaperige hart: dan word ik nooit krantenbezorger!

Rijke zzp-er?

Zoon (10): "Mam, als je nu archeoloog bent, zonder personeel en je koopt een stuk grond, zeg een moeras of een heideveld. Als je daar nu in gaat graven, o nee, daar huur je dan personeel voor in, dan word je heel rijk he, van alle schatten die je dan op laat graven."

babs

babs

19-10-2010 om 14:35

Henkie of zo...

Zoonlief (10) mag kiezen welke groente we die avond gaan eten...
Nou dat wist hij wel, van die "Henkie-nogwats.."
"Henkie-nogwat, wat bedoel je??" vraag ik.
Nou van die soort sperziebonen, maar dan dun..
Aha, geen Henkie maar Harrie-nogwats!

Die avond aten we Haricot verts

hihi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.