Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
logeermoeder

logeermoeder

28-07-2010 om 22:01

Logeren en niet kunnen slapen

Wat doen jullie als een loge niet kan slapen en het is al half twee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oef, daar word ik héél wanhopig van!

en zo'n loge wil ik voorlopig niet terug.

Excuus voor de botte reactie, ik leef met je mee maar ik zou het echt niet weten.

Heb het wel eens meegemaakt, moeder is loge de volgende ochtend komen halen.

Zoiets voelt voor mij als een afgang - onzin natuurlijk, ik kan er niks aan doen dat deze persoon de slaap niet kan vatten.

Emmawee

Emmawee

30-07-2010 om 22:51

Geeft niet

Ik zou zeggen dat het helemaal niet erg is om een nachtje wakker te liggen. Blijf wel in je bed liggen, denk aan leuke dingen en zorg ervoor dat je de rest in huis niet wakker maakt. Bedlampje aan, evt. boekje om in te bladeren. Dag! Tot morgenochtend. Om 6.30 uur mag je ons wakker maken.
Als er sprake is van heimwee moet het kind gewoon naar huis. Logeren hoeft wat mij betreft geen prestatie te zijn.
Groeten, Maw.

logeermoeder

logeermoeder

31-07-2010 om 15:00

Geen heimwee

Het was geen heimwee, het kind logeert hier wel vaker, nooit eerder problemen gehad. We hebben hem een mp3-speler gegevenmet een luistercd en daar is hij uiteindelijk van in slaap gevallen.
We stonden enorm in dubio: rond die tijd bel je ook de ouders niet meer om op te halen. Hij was flink aan het spoken. Achteraf bleek dat hij zijn troeteldoekjes was vergeten. Op de een of andere manierwilde hij ons dat niet vertellen.
Ik was benieuwd hoe anderen hier op zouden reageren.

Sancy

Sancy

31-07-2010 om 21:53

Ach

In zo'n geval zou ik het kind aan de hand nemen en hem meenemen naar mijn slaapkamer, om met uiterst serieus gezicht te wijzen op mijn Apie, die sinds mijn 12de het bed met me deelt.
Het schaap. Ik kan ook niet zonder.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.