Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Museon leuk voor 7-jarige?

De titel zegt het al: is het Museon in Den Haag leuk voor een 7-jarige? Ik kan dat uit de info op de website niet echt opmaken, dus hoor ik het graag van ouders die er met kinderen geweest zijn.

Alvast bedankt!

amk

amk

13-03-2014 om 12:37

Ja,

ja dat is heel erg leuk voor een 7 jarige, het is echt een kindermuseum. Ze mogen veel dingen zelf doen en alles is aangepast aan kinderen. Voor volwassenen is het vooral druk!, veel geschreeuw en gillende kinderen.

Zeker weten

Ik ben er al een paar keer geweest met mijn kinderen en ze vinden het een erg leuk museum. De beneden verdieping wisselt om de zoveel tijd en is speciaal bedoeld voor kinderen. Je kunt er ook proefjes doen en meedoen met andere activiteiten. Boven is wat meer het echte museumwerk te vinden maar met genoeg elementen voor kinderen (doe-dingen). Ook kun je een speurtocht doen.
De enige keren dat ik het er druk vond was in een schoolvakantie met wat minder goed weer. In een gewoon weekend is het prima te doen.

Tango

Tango

13-03-2014 om 21:15

Ja, leuk

Het is zeker leuk voor die leeftijd. Ik ben twee keer mee geweest op een schoolreisje met kinderen die zelfs nog jonger waren, 4,5 en 6 jaar. Er waren inderdaad veel doe-dingen en proefjes.

Chris35

Chris35

15-03-2014 om 23:06 Topicstarter

Was leuk!

We zijn vandaag geweest. Het was erg leuk en ook niet druk. Een aanrader!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.