Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
lisbeth

lisbeth

30-09-2014 om 10:37

Nieuwe laarzen, alleen bij ons een probleem?

Dochter 10 moet nieuwe schoenen. Ze heeft alleen nog stoffen Allstars. Nu heeft ze alleen een vreselijke hekel aan schoenen kopen. En ze heeft een eisenpakket. Geen veters, geen tierlantijntjes, geen bont. Geen gympen wel laarzen. Ze heeft mt 37. Beetje stoer want wel groep 8. We zijn bij de Durlinger, dolcis, ziengs geweest maar de kinderwagen vind ze te kinderachtig en de dames zijn vaak te hoog en te breed. Wie weet raad, ik wil graag dat ze een paar leren schoenen heeft voordat het weer omslaat

lisbeth

lisbeth

30-09-2014 om 10:39

Autocorrect

Kinderwagen= kinderschoenen

Hanne.

Hanne.

30-09-2014 om 10:46

scapino

Ik slaag voor mij dochter met een vergelijkbaar pakket aan eisen vaak bij scapino

amk

amk

30-09-2014 om 11:00

schoenenreus

heeft ook vaak leuke laarzen.
Bij de duurdere winkels kunnen wij het meestal ook niet vinden.

'Voorlopige schoenen'

De mijne kunnen het ook nooit vinden. Ik laat ze dan 'voorlopige schoenen' kopen: je zult toch schoenen aan je voeten moeten doen, dus dan kopen we een paar voor voorlopig en als je dan een paar ziet wat wel naar je zin is, krijg je die alnog.'

Werkt als een tierelier. Kans is hier in ieder geval heel groot dat de schoenen uiteindelijk gewoon geaccepteerd worden en er helemaal niet meer naar een vervangend paar gezocht wordt. En lopen ze toch tegen schoenen aan die ze mooi vinden, nou ja, oke, dan heb je een extra paar.

Ik koop wel in de goedkopere winkels

lisbeth

lisbeth

30-09-2014 om 11:22

Wat is het dan?

Ik kan me niet die problemen herinneren toen ze kleiner was. Leeftijd, maat?

Hanne.

Hanne.

30-09-2014 om 11:50

geen idee

Geen idee, bij mij hebben ze al vanaf dat ze een jaar of 6 zijn hele duidelijke wensen en eisen mbt de schoenen.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

30-09-2014 om 12:36

Zalando??

Ik bestel voor mijn kinderen tegenwoordig gewoon een hele bubs bij Zalando. Zeker onze dochter van 12 heeft tegenwoordig een eigen smaak en daar zoek ik dan op uit. En dan kan ze kiezen uit een paar en de rest stuur ik terug. En dan bestel ik ook verschillende maten.

Ik vind het heel makkelijk zo. Omoda werkt trouwens ook goed, maar ik vind dat je daar veel minder keuze hebt.

guera

guera

30-09-2014 om 13:53

herkenbaar

Dochter van 9. Vreselijk. Ze heeft ook nog eens een moeilijke voet dus dan ziet ze wat in de winkel en dan past het niet goed. Ook vind ze de omslag naar strak en dicht weer heel moeilijk. Ze loopt nu nog op slippers....grom.... Hier is het dus ook nog niet gelukt.

Tango

Tango

30-09-2014 om 14:05

Schoenenreus

Heeft deze week een aanbieding met korte leren laarsjes voor rond de 50 euro. Misschien is dat wat?
Hier moet ik met dochter van 13 ook nog op pad voor laarzen. Zal ook wel schoenenreus of Scapino worden. Van Haren lukt soms ook wel. Dochter hier draagt gelukkig wel gympen, Nikes momenteel. Daar kan ze voorlopig even mee vooruit. Ze wilde laatst overigens ook nog een paar stoffen Allstars. Dat heb ik maar even uit haar hoofd gepraat. Veel te duur voor de korte tijd dat je ze nog aan hebt.

lisbeth

lisbeth

30-09-2014 om 14:35

Gelukkig

Ben ik niet de enige met dit probleem.

carootje

carootje

30-09-2014 om 15:12

Bristol

heeft ook best veel keus vind ik

Jasmijn

Jasmijn

30-09-2014 om 15:30

leren allstars?

Je hebt ook leren allstars, en allstars met een soort schapenbont erin voor als het kouder wordt. Verder toch zoeken, zoeken, zoeken. Bij te brede schoenen wil een extra zooltje nog wel eens helpen om de laars beter te laten zitten.
Laat dochter anders ook eens wat research op de computer doen, alle schoenensites af om modelletjes te kiezen. Ik herken het trouwens wel hoor, vind het ook niet leuk om schoenen te kopen en koop ook vaak een schoen 'voor voorlopig'... (waarvan de kans groot is dat het daarbij blijft)

Koel4kids?

T eisenpakket van je dochter doet me aan deze laarzen denken... Je kunt online bestellen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-10-2014 om 13:45

Laarzen.... Daar doe ik niet meer aan

Dochter krijgt hier gewoon een paar leren, gevoerde British Knights, of twee paar desnoods.

Maar geen gedoe meer met peperdure laarzen, waar van de ritsen binnen no time kapot waren, of die amper gedragen werden ivm niet cool, niet op te rennen, of andersoortig ongemak.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.