Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Katniss

Katniss

18-11-2013 om 14:22

Nikko Slammer, is dat wat?

Mijn dochter heeft voor Sinterklaas een Nikko RC Slammer gevraagd, een op afstand bestuurbaar voertuig dat op allerlei terreinen kan rijden. Nu is het nogal een prijzig stuk speelgoed, dus ik vraag me af of hij het geld waard is.
Wie heeft er een en hoe bevalt hij? Heeft hij buiten ook een beetje goed bereik?

Katniss

Katniss

18-11-2013 om 15:31

Toch een andere

Het is maar goed dat mama soms nog even checkt voordat Sint gaat winkelen Dochter bedoelde dus niet de Slammer maar de Nano Vaporizr (hoe verzinnen ze die namen!). Dit is een auto die ook kan varen.
Zelfde vraag, heeft iemand die?

Katniss

Katniss

18-11-2013 om 18:45

Niemand?

Die dingen zijn toch heel populair?

Dalarna

Dalarna

18-11-2013 om 19:32

nooit vaarbaar nemen

ik zou niet een vaarbare nemen tenzij ze vrolijk de sloot induikt als het apparaat te ver van de ontvanger wegdrijft...

Rafelkap

Rafelkap

21-11-2013 om 18:53

Ik lees mee

maar er valt nog niet veel te lezen Mijn oudste wil dit ook krijgen voor z'n verjaardag, over een kwart jaar. De filmpjes zien er erg leuk uit.

Iemand al zo'n ding?

Dalarna

Dalarna

22-11-2013 om 16:18

hmm

Ik ken het ding niet maar als het zo populair is krijgt iedereen het zeker nu met sinterklaas

Katniss

Katniss

03-12-2013 om 19:31

Sssst niet verder vertellen

Ik heb uiteindelijk toch die Vaporizr gekocht (auto die ook op het water kan). Mijn bedoeling was om de kleine uitvoering te kopen, maar toen ik erachter kwam dat daar 5 batterijen in moeten ben ik toch maar voor de grote gegaan die een oplaadbare afstandsbediening heeft. Het is echt een indrukwekkend gevaarte

Rafelkap

Rafelkap

03-12-2013 om 19:36

katniss

Leuk! Graag een uitgebreid verslag na 5 dec
Op youtube ziet het er al veelbelovend uit.
Mijn zoon wil graag zo'n ding voor z'n 9e verjaardag over 3 mnd.

Evelien

Evelien

03-12-2013 om 22:17

Ja hoor, hier!

Ik heb hem vorig jaar voor zoon gekocht, echt leuk ding. Doet het volgens mij goed, ook buiten, in sneeuw, en ongelijk terrein. Dat is wel leuk.

Maar toch, na een tijdje speelt hij er niet meer mee. Hij vindt hem geloof ik toch wel groot, wilde nu een kleinere op afstand bestuurbare auto (maar krijgt die niet - krijgt al genoeg).

Hij heeft hem niet echt in het water getest, of misschien in de badkuip, weet het niet meer.

Ik denk dat je kind er vast heel blij mee is!

Tango

Tango

03-12-2013 om 23:01

Ik hou me ook aanbevolen

Voor jouw verslag, Katniss. Die auto ziet er toch best stoer uit. Zoon hier zou hem ook geweldig vinden. Hoe groot is die grote versie ongeveer?
Leuk dat je dochter dit vraagt. Een stoere meid dus. Naar wat ik elders begreep gelooft ze ook nog in de Sint. Ze zit nu toch ook in groep 5? Zoon hier is 9, zit in groep 5 en gelooft nog heilig. Dochter van 12 begint het een beetje raar te vinden. Op die leeftijd geloofde zij al lang (!) niet meer. Maar ik vind het wel leuk hoor.

Katniss

Katniss

13-12-2013 om 16:47

Verslag

Inmiddels hebben we de auto een week in huis en het is echt een heel mooi ding! Voor binnen is hij te groot en gaat hij te hard, dus dat is wel een beetje jammer, maar buiten doet hij het geweldig. We hebben hem ook getest door door de bosjes en over hopen zand te rijden, en dat gaat ook prima. En door plassen natuurlijk, dat vindt ze het leukst.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.