Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-11-2009 om 14:18
Wie heeft er nog leuke ideetjes voor 5 dec? Ik heb 3 meiden (4-7-9) die het liefste de hele dag alleen maar kleuren. Er staan hier kasten vol speelgoed wat nauwelijks wordt gebruikt. Spelletjes worden nog wel gedaan, maar ook daarvan hebben we genoeg. De kids hebben natuurlijk weer een verlanglijstje gemaakt met Babyborn poppen waar ze niets mee doen, poppentweelingbuggy's waar geen plaats meer voor is een Wii die ik veel te duur vindt en allerlei andere prullaria. Ik weet het, het is van den zotte dat je niet meer weet wat je je kinderen moet geven, maar toch hoop ik dat iemand een goed idee heeft!
04-12-2009 om 17:33
Reclame?
Omdat Juliaver die site zo aanprijst en ook over de assortimentsuitbreiding vertelt, vraag ik me serieus af of het bericht stiekume reclame is.
Daarbij, wij hebben ook zo'n setje nep-lego, het háált het niet bij echte lego. Dan liever meer betalen en iets goeds hebben.
04-12-2009 om 20:35
Echte lego
Mijn zoon kreeg vandaag een auto van een goedkoop "lego"merk, van Sint op school. Hij is eerst al een half uur bezig geweest om het ding in elkaar te zetten, wat hij normaal veel sneller doet, omdat niet alles goed in en op elkaar paste. En toen hij er mee wilde spelen, poppetjes erin, rijden enzovoorts viel het van ellende uit elkaar. Leerzame ervaring, hier komt vanaf nu dus alleen maar echte lego.