Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Pooh bear

Pooh bear

29-10-2012 om 11:44

Nogmaals sint en verjaardag tips

Ook ik zoek wat tips voor sint cadeautjes. Wij vieren sint altijd heel uitgebreid met familie met allemaal kleine cadeaus
normaal heb ik genoeg te vragen maar dit keer is het erg moeilijk. Dochter is bijna 12 en is een beetje uit het speelgoed. Maar ze is ook nog niet echt in de meiden dingen zoals make-up en zo.
Bovendien is ze ook nog in november jarig. Voor haar verjaardag weten we al wat ze van ons krijgt. Maar ze vind het niet leuk om geld aan haar vriendinnen oom en tantes enz te vragen. En ook daar weet ze dus niet echt wat ze moet vragen aan cadeautjes.
Iemand nog leuke ideeën

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ehm

boekenbon, bioscoopbon, iets voor haar sport of clubje, abonnement op een tijdschrift, leuk bedovertrek of iets anders voor haar kamer, sloffen, spiegel, iets leuks voor op de fiets, tas, horloge, oorbellen, spelletje, boek, pen, agenda

Brianna F

Brianna F

29-10-2012 om 12:35

Pooh

Wat versta jij onder klein? Wat Manda invult vind ik weer groot.

pooh bear

pooh bear

29-10-2012 om 13:48

Brianna

De prijzen van de kadootjes verschillen een beetje in prijs. Het is meestal net wat ik tegenkom. Een paar hele kleine dingen. En 1 of 2 dingen die iets duurder zijn.

pooh bear

pooh bear

29-10-2012 om 13:52

Manda rijn

Bedankt voor de tips.
Bonnen vind ze niet zo leuk. Hoewel een bioscoopbon wel een goed idee is. Voor haar sport heeft ze alles al. Tijdschrift abonnement heeft ze ook al. Horloge heeft ze er 2 van maar die draagt ze nooit. Ze heeft geen gaatjes (wil ze ook niet)
Een boek krijgt ze in elk geval al van ons. Iets voor op haar kamer ga ik over nadenken. Dekbedovertrekken heeft ze genoeg.

Maylise

Maylise

29-10-2012 om 15:41

Ideeen

Boeken, DVD's van series of films, spulletjes voor haar bureau, tekenspullen, knutselspullen, kleding, tijdschriften, tas, poster, kalender, decoratie spullen (zelf maken of kant en klaar), gezelschapsspel, sieraden (armbandjes, ketting)....

Cupcakespullen

Als je dochter het leuk vindt om te bakken is dit misschien wat: bij bijvoorbeeld de Xenos kan je allemaal spulletjes kopen om cupcakes te maken: bakmix, fondant, figuurtjes-uitstans-ding, strooisels, boekje met versiertips, een standaard, gekleurde papiertjes om ze in te bakken, spuitmondjes, zelfs een electrische cupcakebakker (zelfde systeem als een tosti-ijzer) voor als je haar niet met de oven wil laten werken.

skik

Isabella Caramella

Isabella Caramella

29-10-2012 om 18:26

Dagboek (met slotje)

Heeft ze al een dagboek met een slotje? Nieuwe wanten/sloffen, mooie opschrijfboekjes/schriftjes, een electrische tandenborstel, rollers voor krullen te maken, toilettas, stripboek.

Tango

Tango

29-10-2012 om 19:12

Hier krijgt dochter

Van 11 jaar in ieder geval 1 of meerdere boeken (Carry Slee, het nieuwste deel van Dat heb ik weer en w.s. een deel van het Leven van een Loser). Ook wil ze graag de dvd van Achtste Groepers Huilen Niet. Ook wil ze graag kleding van Cool Cat, o.a. een vest. En verder altijd wat nuttige dingen in de zak zoals handschoenen, pyjama e.d. Make-up vindt zij dan wel weer leuk, dus schoenkadootjes is ook niet zo'n probleem.
Ik heb dit jaar niet eens zoveel moeite met iets te verzinnen voor haar, eerder voor 8-jarige zoon die wel allerlei speelgoed wil en er dan vervolgens niets mee doet. Ook hij krijgt w.s. dit jaar vooral boeken en dvd's en wat voetbalkleding van Ajax had ik maar bedacht. Maar schoenkadootjes, hmmm daar moet ik voor hem nog iets voor bedenken.

Snuggle's

Snuggle's

31-10-2012 om 14:04

Houtskool

Wat hier eens een verrassend leuk kado voor in dit geval zoon was, was houtskool om mee te tekenen. Kan je bij ons bij de boekhandel kopen. Hij vond het op school best leuk om te tekenen maar deed er thuis niks mee. Maar door dit kado is het een poosje een onverwachte hobby geworden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.