Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
hkh

hkh

21-10-2010 om 11:41

Ondergewicht dochter?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
hkh

hkh

26-10-2010 om 17:49 Topicstarter

Broeken voor "sprieten"

Allemaal bedankt voor de reactie's.
Ik denk idd dat de "normen" wat veranderd zijn omdat kinderen wat voller zijn de laatste jaren. En dat onze dunnere kinderen wat meer uitzondering zijn.Geen reden om bezorgd te worden, blijkt wel uit jullie reacties.

Broeken zijn idd niet erg makkelijk te vinden. Ik kom niet verder dan vingino (maar duur !!!) voor de skinny jeans en shoeby (wat goedkoper). Dochter wil ook geen elastiek want die knoopjes prikken in haar heupbotten.

zwam

zwam

27-10-2010 om 09:37

Broeken

Ik dacht juist dat broeken voor meisjes smal waren, want ik krijg maar geen broeken voor dochter die toch echt niet dik is, wel aan de stevige kant. Vaak passen ze wel net maar dan zitten ze zo strak dat ze het weer niet fijn vindt. Ik was er al aan het denken om voor haar maar bij de jongens te gaan, en voor zoon bij de meisjes want bij hem heb ik dat probleem wel, vaak veel te wijd. Volgens mij zijn jongensbroeken veel wijder. (zoon is ook wel aan de smalle kant)

Fiorucci

Fiorucci

27-10-2010 om 11:09

Juist wel!

Voor mijn dochter, niet skinny, kan ik juist geen broeken vinden,er hangen overal van die sprietbroeken! Kijk maar eens bij H&M, die hebben zelfs speciale skinnybroeken.
Groetjes, Fiorucci

hkh

hkh

27-10-2010 om 13:01 Topicstarter

Broeken

Die broeken van de HM (ook skinny) ziten juist helemaal niet goed bij mijn dochter, te wijd aan de bovenkanten en bovenbenen..maatje kleiner is dan tekort. Raar he ? Ik vind juist de broeken van HM beter zitten bij mijn jongste dochter die wat gevulder zit...

maan.

maan.

27-10-2010 om 18:10

Hkh -broeken voor sprieten

Ook hier problemen om aan broeken te komen, vingino ken ik niet en de genoemde shoeby zijn toch te wijd voor mijn dochter.

Wij hebben vorig jaar in een klein winkeltje de broeken ontdekt van Outfitters Nation, perféct!! De enige broek die zonder elastiek níet afzakt.

Dochter heeft nu een (bijna) volwassen beenlengte en inmiddels alweer taillemaat 24. Ze gaan trouwens vanaf maat 21 (is dus spijkerbroekenmaat.)

Hillary

Hillary

27-10-2010 om 21:41

Gap

Zit helaas niet in NL, maar wel in Parijs of Londen, echtgenoot moet daar wel eens zijn voor werk en laatst ben ik een dagje gaan shoppen met vriendinnen in Londen op 1 dag heen en weer met Ryanair voor 16 euro. Gelijk 3 spijkerbroeken voor dochter bij de Gap gekocht in model superskinny en 1 maat kleiner dan ze zou moeten hebben, dus de lengte is net aan, maar ze zitten als gegoten en dat voor prijzen tussen de 18 en 27,50 euro per broek. Lengte net aan is niet erg, broek zit toch in de laars en 's zomers met ballerinaatjes staat het ook prima ietsje korter. Vingino is ook goed, maar rond de 60 euro dacht ik per broek, was dat retourtje Londen goedkoper

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.