Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Guinevere

Guinevere

25-12-2008 om 18:58

Opblijven op 31-12?

Gewoon even nieuwsgierig vanaf hoe oud jullie kinderen wakker bleven/blijven met oudejaarsavond. Ik denk dat onze 6-jarige het dit jaar voor het eerst gaat redden. Het is hem dit jaar al 2 keer eerder gelukt zolang op te blijven dus we gáán ervoor!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ze hebben het gered

maar ik niet hahaha

Ik viel om 23.00 in slaap op de bankt voor een half uurtje en de kids riepen de gehele dag we gaaan we ff slapen hoor maar niks ervan ze hebben het niet gedaan.
Om 23.45 met papa naar buiten om de vuurkorf aan te steken en na de gelukwensen en proosten met jip en janneke champagne zijn we om 00.05 weer naar buiten gegaan en hebben vuurwerk afgestoken, daarn alekker met wat buurtjes rondom de vuurkorf waarin een ieder zijn afval dumpte, scheelde een hoop troep .

We lagen er alle vier om 2.00 in en kids hebben geslapen tot 10.15.

Iedreeen een gelukkig nieuwjaar toegewenst.

gr Ingmyr

Annet

Annet

02-01-2009 om 19:30

Hier getrainde kinderen....

Ook de jongste (6 jaar) is dit jaar voor het eerst opgebleven. Maar het scheelt dat wij de hele vakantie in de vakantiestand staan, dat wil zeggen laat naar bed en lang slapen. Op de 'normale' dagen wordt jongste ook pas om 9.00 uur wakker. Op Nieuwjaarsdag lukte 10.00 uur ook wel.
Het opblijven kostte geen moeite bij hem. Hij heeft vooral genoten van de hapjes. Die mist hij meestal omdat hij in het weekend eerder naar bed moet dan grote zus.

koentje

koentje

03-01-2009 om 11:55

Zeeblauw

Ik denk dat me tegen de borst stuit dat pleegje maar een kenmerk is van het persoon, als de patient die bij zijn ziekte genoemd wordt, zeg maar; die blindedarm daar in het derde bed... of zo.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.