Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
ayla

ayla

02-10-2008 om 09:28

Plasongelukjes, wat denken jullie

dochterlief, ruim 4, is al jaren zindelijk. Echter heeft soms bij ingrijpende gebeurtenissen nog wel eens ongelukjes. Nu sinds een aantal weken is het weer raak. Ik heb de schuld aan school gegeven echter ik begin nu te twijfelen. Iedere dag is het 2 tot 3 keer raak. Gisteren eens geprobeert rustig met haar erover te praten, gezegd dat ik niet boos ben maar gewoon gevraagd waarom ze niet naar de wc gaat. antwoord is dat ze niet weet dat ze naar de wc moet en dan is het te laat. Als ik dan probeer te helpen met plaswekker etc wil ze niet, ze voelt het niet zegt ze. Plassen doet geen pijn maar ze klaagt wel over buikpijn. Maar daar klaagt ze vaker over. 's nachts gaat het eigenlijk altijd goed en is ze maar zeldzaam nat. Vind het ook sneu voor haar, ze stinkt en ik ben bang dat de andere kinderen haar gaan uitlachen
Wie weet eemn oplossing?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

02-10-2008 om 09:33

Toch even urine testen

Ingrijpende gebeurtenissen kunnen van invloed zijn op zindelijkheid zoals je zelf al zegt. Maar ik zou voor de zekerheid toch even de urine laten checken. Blaasontsteking hoeft niet altijd pijn bij het plassen of andere klachten te hebben. Onze jongste klaagde ook al een tijdje over vage buikpijn, soms wel, soms niet en had verder geen enkele andere klacht. In een brainwave heb ik toen toch urine laten testen en mooi dat ze een forse blaasontsteking bleek te hebben. Dus ik zou even testen om dat in ieder geval uit te sluiten.

ayla

ayla

02-10-2008 om 09:42

Zwakke blaas?

ze heeft al eens eerder een blaasontsteking gehad, afgelopen juni, een vrij hardnekkige zelfs, 2 ab kuren voordat ze ervan af was. Maar toen werd ze ook echt wakker van de pijn en dat heeft ze nu niet.

Ik heb me al eens afgevraagd of ze niet een zwakke blaas heeft omdat ze aangeeft dat ze het niet kan voelen. Maar dan zouz e 's nachts ook in haar broek moeten plassen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.