Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-04-2011 om 13:01
IK heb via via een plaswekker gekregen voor mijn zoon. Helaas ontbreekt de handleiding.
Ik dacht de plaswekker te kunnen testen door het broekje nat te maken terwijl alles aangesloten is, maar broekje niet aan. Dan geeft het alarm geen sjoegen. is nu de batterij nat of kan je alleen testen als het broekje aan is? Er zit geen standaard baterij in het kastje, dus even een andere batterij erin is ook niet haalbaar.
Hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Groetjes Pham
29-04-2011 om 17:18
Handleiding
Volgens mij moet ook het broekje aangesloten en aan staan, wil het werken. Anders toch eerst maar het batterijtje testen en vervangen.
Ik weet niet welke fabrikant je hebt, maar als je die van Rodger hebt, kan je hier de handleiding downloaden : http://www.rodger.nl/images/rodger/webshop/gebruiksaanwijzing.pdf.
29-04-2011 om 17:38
Merel
super bedankt voor de link! Ik deed het dus inderdaad fout, testen moet met lauwwarm en zout water!! De broekejs doen het.
Groetjes Pham
02-05-2011 om 09:43
de batterj in de zender zo nu en dan even te testen kan je ook met een metalen voorwerp even tegen de "nopjes" aanzetten (ontvanger ook aan dan ).