Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
P

P

15-02-2012 om 14:27

Principe van marktwerking (skylanders)

Jongste had met sinterklaas de skylandersgame op de wii gekregen. Daarvoor moet je 'echte' poppetjes hebben die je op een platform zet en daar speel je dan mee op de wii. De wii heeft dus een draadloze verbinding met de poppetjes.

Bij de startset krijg je drie poppetjes en voor 8 euro van zijn zakgeld kocht hij er een vierde bij maar ja, je hebt tig soorten poppetjes en hij kon niet verder. Dat was ruim voor kerst! Vanaf dat moment was er een skylandercrisis in nederland. Marktplaats schoot er op in door soms wel 40 euro te vragen voor een poppetje. De mevrouw van de intertoys zei dat ze rijk had kunnen zijn als ze alle poppetjes had gehad waar naar gevraagd was de afgelopen tijd.

Na lang wachten werden we vandaag gebeld door de Intertoys. Twee bestelde poppetjes waren binnen en jahoor die bleken ineens van 7,50 of 8 euro nu 10 euro te kosten! Gewoon 25% verhoging!

Ik heb zoon dus goed kunnen uitleggen wat marktwerking is

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lizelot

Lizelot

17-02-2012 om 10:28

Inderdaad,

Ik vond het zo en zo al heel slim bedacht ,een duur spel waar je dan nog poppetjes bij moet kopen.Zoon is begonnen met een startesset,3 skylanders,hij was zo uitgespeeld.Rekken leeg,vorige week waren we bij de Game-store en er waren weer skylanders,10 euro per stuk.Ik snap niet dat het kan.En je hebt zomaar 32 Skylanders om te verzamelen....toe maar.
Heb je die ook echt allemaal nodig om het spel uit te spelen?Nu moet ik zeggen dat mijn zoon hele dagen bezig is met zijn Skylanders,ook als hij niet gamed.
En hij is een verzamelaar.
Ik wist ook niet dat het kon,de prijs van speelgoed gewoon omhoog doen.Ik was echt verbaasd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.