Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
annnebelle

annnebelle

22-10-2012 om 21:53

Sint film

Morgen gaan we naar de bioscoop en de kinderen (5 en 8 jaar) willen naar de film van sinterklaas.
Nu kijk ik net op pathe.nl en zie ik dat er hier in de stad TWEE sinterklaasfilms draaien:
Sint en Diego en de magische bron van Myra
De club van sinterklaas en het geheim van de speelgoeddokter.

Vorig jaar waren we ook in de herfstvakantie en toen was het die film met Dokter Brein en die twee gekke boeven. Mijn kinderen willen graag naar het vervolg daarop/ de nieuwe film van die setting. Ik heb beide voorstukjes gekeken maar in beide komen dokter brein en die twee boeven niet voor.
Wie is er al geweest en kan er een aanraden?
Bij de ene film is het genre niet aangegeven, maar ik neem toch aan dat het een familiefilm is, en niet iets anders?

Dank!
Annnebelle

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

23-10-2012 om 19:55

Wat ik zo gauw kan vinden

En gezien heb ik de films niet, want ik vind het nog wat vroeg voor Sint-films, is dat de film van Sint en Diego een op zichzelf staande film is, geen vervolg op iets of iets in dezelfde setting van een eerdere film. Maar dat kan ik mishebben natuurlijk. De andere film is van de Club van Sinterklaas en daar zijn natuurlijk wel films van gemaakt maar zover ik kan zien komt daar geen dokter Brein en boeven in voor.
Ik weet dus niet wat het meest overeen komt met de eerdere film die je gezien hebt. Beide zijn films voor alle leeftijden, dus ik zou kiezen voor welk verhaal jou en je kinderen het meest aanspreekt. Die van Sint en Diego lijkt me wat serieuzer w.b. verhaal.
Ik hoop voor je dat er nog meer reacties volgen en anders gewoon even de trailers bekijken van beide films samen met je kinderen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.