Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Chippie

Chippie

07-11-2010 om 20:50

Sinterklaascadeau voor slimme kinderen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

09-11-2010 om 11:59

Coco

Mee eens, Coco. Maar Chippie wil op nieuwe ideeen gebracht worden en dan is het goed eens rond te vragen.
Ik hoop dat Chippie nog op ideeen is gebracht (samen kasteel metselen? of dvd-tje van buurman en buurman??) Cuboro is nu misschien wat duur maar een idee voor later, als je tenminste 'bouwers' hebt, ideaal samenspeelspeelgoed. Maar genoeg lof nu, ik vrees dat het averechts gaat werken

Dé oplossing

...hoogbegaafe potloden... van Caran d'ache denk ik...

Dat we daar niet eerder op gekomen zijn

Ik snap je wel hoor Coco, je hebt idd vooral behoefte aan speelgoed waarmee je je eigen weg kunt volgen, en dat geldt voor alle kinderen, period.

Het is ook niet voor niets dat er zo regelmatig wordt gewisseld, dat speelgoed in is en dan weer uit. Denk dat kinderen dan gewoon in een fase zitten dat ze iets moeten uitzoeken voor zichzelf.

Oei rodebeuk

ben ik dan toch hb? Ik droom nl. van een Caran D'Ache mooie vulpen... .

Trouwens, ik lees graag mee voor leuk speelgoed, het mag hier helaas niet teveel 'speel' zijn, tot moeders' grote spijt.

Nee sas (o.t.)

Echt, alleen maar potloden.
Denk erom! Een vulpen is zo anders. Kunnen we niet aan beginnen.

Guinevere

Guinevere

09-11-2010 om 13:46

Mooi

Mooi zo, ik had vroeger zo'n set potloden (en ik denk er nog steeds met weemoed aan terug). Eindelijk het bewijs, ik ben ..!

Yaron

Yaron

09-11-2010 om 13:49

Cuboro vraag

Vanaf welke leeftijd is Cuboro geschikt? En is Cuboro leuker voor kinderen (en volwassenen) dan Quadrilla?
Oh en ik heb nog steed een set van die mooie kleurpotloden, af en toe maak ik de doos even open en dan moet ik er even aan ruiken, misschien ben ik toch ook HB...

Cuboro - leeftijden

.. heeft ook en juniorversie die compatibel is met de gewone versie. Plat bouwt mijn zoon vanaf 4 jaar met de gewone Cuboro, wil je echt de hoogte in dan zijn meestal een jaar of vijf/zes... maar hij heeft ook een vriendje wiens vader ontwerper is dat vriendje bouwde al banen met drie keer onderelkaar door overelkaar heen toen hij vier was. Wel nog wat kleinere banen maar wel heel ingenieus. Dat vond ik zo grappig, hoe die aanleg zich openbaart!

En wat de potloden betreft: ze hebben nu een grote display bij V&D met het hele assortiment Caran d'ache. Bleek ook een heel leuk kado voor mijn bejaarde vader, je weet wel, als je ze verder niets meer kan geven .. hij was er echt heel blij mee. Wat Guinevere en/of Yaron ook zegt, die jeugdherinnering is er zo ingebakken!

Chippie

Chippie

09-11-2010 om 14:08

Ik ben om ...

Er komt een Cuboro knikkerbaan!!!

Op Marktplaats zie ik al een leuke aanbieding voor 150 euro inclusief verzendkosten. Ik laat de rekening nergens slingeren, haha.

Zit al stiekum te dromen over de uitbreidingssets.

Cuboro

Gaaf zeg dat cuboro! Ik kende het niet, maar op youtube staan erg mooie filmpjes van bouwsels.

soepstengel

soepstengel

12-11-2010 om 20:50

Op de bso

hebben we een XXL baan, daar wordt zo veel mee gedaan!! Echt super spul( enne als t bij ons overleeft hahah)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.