Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ise

Ise

01-02-2010 om 13:51

Smalle jeans


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook ....

.... een smalle, maar lange knul.
Ik vind de Denim & Co broeken erg fijn. Deze zijn verkrijgbaar bij Ter Stal voor een leuke prijs.
Succes!
Gr. Renate

MariaV

MariaV

04-02-2010 om 09:51

Riem

O.a. voor Krin: wij hebben voor onze zoon een riem van de Hema van half leer en half elastiek. Van de voorkant (buik) ziet hij eruit als een gewone riem met gesp, aan de achterkant (rug) zit elastiek. Die riem hoeft niet open als je naar het toilet moet. Handig voor luie jongetjes. Ik had zelf vroeger ook al zo'n riem.
Maria

Puck

Puck

04-02-2010 om 20:04

Zijn handig maria

Die riemen van de Hema zijn er in jongens- en meisjesuitvoering en ze zijn idd handig. Enige nadeel vind ik wel dat dat plastic (is geen echt leer) stukje dat in de gesp gaat zo snel kapot gaat.

Kiabi

IN PEROLS ( ZUID FRANKRIJK, LANGUEDOC) zit een Kiabi, mooie grote winkel met jongens,meisjes,mannen en dameskleding. Goede prijzen, ze hebben ook een website

www.kiabi.com

mnieki

mnieki

06-02-2010 om 17:19

Jilly & mitch

Bij mijn zoon van 11 die ook erg dun is zitten de spijkerbroeken van jilly & Mitch erg mooi. Ze hebben ook een webshop

Judith

Judith

07-02-2010 om 16:43

En na de basisschool, iemand tips?

Hoi,

Toen zoon jong was moesten we zoeken, maar kwamen we meestal nog wel aan een broek. Maar nu is hij 13, 1.84 meter lang, en iets meer dan 50 kg zwaar. Een gespierde spijker dus. Op dit moment komen we echt bijna niet meer aan een broek die goed zit, en een beetje bij de tijd is. Iemand nog tips?
En o ja, we zoeken ook nog een skibroek voor dit figuur. De broek van vorig jaar is genant kort geworden......

Groet,
Judith

maan.

maan.

07-02-2010 om 19:22

Fiegel..

Misschien een tipje voor Fiegel, hier een puber van 1.60 zij heeft laatst een broek gekocht maat 22. Ik wist niet dat het bestond maar het bestaat dus.
(taillemaat zou gelijk zijn aan maat 146 maar dan met een goede lengte). Het is het merk Outfitters Nation, in een klein winkeltje ergens achteraf.

Judith

Ik herken het, jouw zoon en mijn zoon (1.82 m) zijn hetzelfde gebouwd. Bij Wehkamp hadden ze een paar maanden geleden Cars broeken in maat 176 die heel erg lang vielen. Waren niet zo duur en we hebben er ook gelijk 3 besteld. Er zijn overigens hele kleine maten in gewone boetieks te krijgen, breedtemaat 24 of zo en lengtemaat 36.

an mien

an mien

17-02-2010 om 12:16

Frankrijk

Hier een heel smal meisje van 12 jaar, cars, hema, C&A en weet ik wat allemaal geprobeerd maar alles is te wijd, soms een strak model Vingino in een kleinere maat met laarzen zie je niet dat de broek te kort is dus dat kan in de winter.
Net in Frankrijk geweest dus op naar de Kiabi maar ook te wijd jammer genoeg, toen kwamen we een boetiekje tegen de Bizzbee en daar een smalle damesbroek gevonden die haar redelijk goed zit met iets te lange (in plaats van altijd te korte) pijpen.
Dus wie echt smalle spijkerbroeken zoekt de bizzbee!!
O ja dochter is 146 lang maar heeft wel lange benen dus niet voor kleinere kinderen. de broek koste oirigens 30 euro.

groetjes
An mien

Moeilijk

Hier twee jongens van 9 en 6 en een meisje van 3 jaar, alle drie lang en héél dun. Een drama met broeken kopen. Voor een spijkerbroek ga ik inderdaad ook naar C&A, de smalle modellen daar passen redelijk en zijn niet 'stom'.
Heel af en toe kom ik bij WE een smal model tegen en ook bij Villa Happ hangt er per ongeluk weleens een smalle tussen.
Hema, H&M, en zelfs Cars, ze verzuipen erin. Wat ze smal noemen is voor mijn kinderen nog veel te wijd in de taille, terwijl ze de lengte nodig hebben. Ik lees mee!

Silvia Frauenknecht

Silvia Frauenknecht

18-02-2010 om 03:58

Smalle jeans

Haai,
ik heb hetzelfde probleem met mijn zoontje van 6 jaar en 140cm lang. Heb je al eens er aan gedacht om de broek te laten vermaken? Hier zitten verschillende naaiateliers die het voor een paar euro aanpassen zodat de broek echt mooi zit. (in de taille en ook de ruimte die overblijft bij de billen)
Ook heb ik het geluk dat iemand uit het buitenland voor mij franse broeken mee heeft genomen. Franse kinderkleding is veel smaller dan de nederlandse kinderkleding.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.