Katniss
13-12-2013 om 16:52
Space scooter, is dat wat?
Daar ben ik weer, met een nieuwe vraag over een (dure!) wens van mijn jongste. Ze is bijna jarig en wil al heel lang heel graag een space scooter. De afspraak is nu dat ik de helft betaal voor haar verjaardag en voor de rest vraagt ze dan geld/cadeaubonnen.
Wie heeft het ding al in huis en hoe bevalt dat? Is het het geld waard en is het niet vreselijk gevaarlijk? Ik heb dus al soort van toegezegd, maar in eerste instantie heb ik een half jaar geroepen dat het veel te gevaarlijk was Je ziet ze ook eigenlijk nooit dus hoe ze nou op het idee is gekomen...

Dendy Pearson
13-12-2013 om 19:38
Welke bedoel je?
Bedoel je die step die vooruit gaat door heen en weer te wippen? Dat is een leuk ding. En in mijn ogen niet gevaarlijk.
Als je die electrische step bedoelt, dan kan ik je vertellen dat die er hier niet in komt. Buiten dat dat ding erg snel is en niets voor jonge kinderen ben je ook niet verzekerd als je kind schade veroorzaakt. Het ding mag nl. niet op de openbare weg.

troelahoep
13-12-2013 om 20:05
hier zie ik ze wel veel
en ze lijken me best leuk. Ze gaan wel bijna net zo hard als een fiets!

Clowntje
13-12-2013 om 22:10
Leuk
Dochter van 8 heeft er een. Leuk ding, gaat idd er zo hard als een fiets maar heeft er veel plezier mee.
Soms mee naar school, rondje door de buurt. Vriendinnetjes die hem niet hebben willen ook altijd even.

amk
14-12-2013 om 00:14
topper
mijn dochter heeft 'm voor haar verjaardag gekregen bij haar vader en dit is het enige ding waar echt mee gespeeld wordt. Ze gaat mega hard maar heeft 'm goed onder controle. Wel echt zijn geld waard

Temet
15-12-2013 om 14:33
je ziet ze hier veel
Je ziet ze vrij veel hier, en er wordt vrolijk op rondgezoefd. Wat mij van de aanschaf weerhoudt is de prijs en het feit dat ze er inderdaad behoorlijk hard op kunnen. Hoewel ik dat mijn zoon van 8 wel toevertrouw, dat is niet zo'n wildebras. Kleine zus is een ander verhaal.
Ik heb ooit gehoord dat die dingen in zoverre kwetsbaar zouden zijn dat als je een stoepje meepakt de ketting geraakt kan worden en dan kan breken, en een gebroken ketting schijnt niet gerepareerd te kunnen worden. Als iemand mij nu kan vertellen dat ik het mis heb hoor ik het graag, want eigenlijk is dat nog de belangrijkste reden dat wij hier zo'n ding niet hebben. Als ik zeker weet dat ze een lang leven hebben zou ik er niet veel moeite mee hebben, kan-ie altijd nog naar MP als ze er mee uitgespeeld zijn.
Op MP heb ik ze trouwens nog niet aangeboden gezien, althans niet tweedehands. Dus kennelijk zijn er nog geen kinderen die ze zat zijn, wat mij een goed teken lijkt
Groeten,
Temet

Katniss
15-12-2013 om 14:35
Leuk
Ja, ik denk dat hij er wel komt. Dochter wil steeds even langs de Intertoys om te kijken of hij er nog staat, en het is echt haar allerallerliefste wens.

Vera*
15-12-2013 om 15:06
Temet
Als de ketting er net zo eentje is als op je fiets kun je die best maken, wel met het juiste gereedschap natuurlijk.

Annet
15-12-2013 om 15:51
Pas geleden test gezien van die dingen op tv
Daar lieten ze kinderen de scooter testen en er werd ook gekeken naar de materialen, kracht van de rem, dichte kast, etc. De verschillen waren best groot.
Hierbij de link:
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/test-supersnelle-steps/speel/1/

100%mama
16-12-2013 om 10:28
Onding
Hoewel zoonlief het hier niet meer eens is, nog steeds niet
Zolang je op rechte stukken gaat zijn ze leuk, maar ohwee als er een stoeptegel iets omhoog staat. Zoonlief heeft hier al meerdere malen het stuur mee in zijn ribben gehad omdat er een stoeptegel iets week en de achterkant naar voren schoot....nogmaals, zoonlief vind hem nog dteeds leuk, ik hou mijn hart vast voor de volgende klap....
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.