Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
helen

helen

25-05-2010 om 21:47

Spel voor meisjes op het strand gezocht

Voor het verjaardagsfeestje van mijn dochtertje die 8 wordt ben ik op zoek naar een leuk spel voor op het strand voor een stuk of tien kinderen. Wie heeft tips?
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Euhm

* met waterbalonnen overgooien (het leukste is om dat te doen als je een deken over een gespannen lijntje doet zodat ze hem niet zien aankomen..en dan met tweetallen.

* wedstrijd zandkasteel bouwen

* twee rijen maken van de kinderen en dan elke rij een beker water later doorgeven van voor naar achter en dan over je hoofd doorgeven...welke rij heeft het snelste zijn beker bij het achterste kind

* twee groepen maken aan het begin twee emmers 1 voor elke groep gevuld met water en een spins, 5 meter verder weer twee emmers deze leeg... kind 1 pakt sons gevuld met water rent naar de lege emmer knijpt spons uit rent terug en geeft spons aan kind twee die doopt hem in het water en rent weer naar emmer knijpt uit, rent terug geeft spons aan volgende enzv...dit een tijdje doen (bijvoorbeeld 5 minuten) wie heeft het meeste water in de emmer verzameld?

* water uit de zee halen met bekeretjes welke groep heeft het meeste water naar de emme rgebracht...

de mogelijkheden zijn divers..

Euh spins is spons!

het si nog vroeg en mijn handen werken nog niet optimaal geloof ik

Helen

heb je er wat aan??
bedoel je wat anders...
misschien is het leuk als je nog even reageerd!

Helen (een andere:)

Helen (een andere:)

29-05-2010 om 18:45

ik snapte het even niet... maar het was niet ik, maar een andere helen..

helen van dit draadje

helen van dit draadje

29-05-2010 om 20:14

Ben ik weer

bedankt Inkie voor je tips. Had nog niet gedacht aan waterwedstrijdjes, is een goed idee. Ik was eigenlijk op zoek naar zoiets als levend stratego. Geen idee trouwens wat dat is, maar zowel zoon als diochter kwamne terug van schoolreis met het verhaal dat ze een spel hadden gedaan. Zoon levend stratego en dochter iets van een muis en een leeuw en een jager en die moesten elkaar pakken. Maar volgens z + d waren beide spellen geschikt voor een grote groep (25+) en niet voor een man of tien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.